۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

مایلی‌کهن: چرا تیم کی‌روش نتیجه نگرفت؟

محمد مایلی کهن: مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در پی انتقادات وارده به حذف تیم امید از رقابتهای انتخابی المپیک گفت: بروید بررسی کنید عربستان و تایلند چرا حذف شدند. ما چقدر برای تیم هزینه کردیم آنها چقدر؟
کد خبر : ۲۸۲۶۴۴
صراط: محمد مایلی کهن: مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در پی انتقادات وارده به حذف تیم امید از رقابتهای انتخابی المپیک گفت: بروید بررسی کنید عربستان و تایلند چرا حذف شدند. ما چقدر برای تیم هزینه کردیم آنها چقدر؟

محمد مایلی‌کهن در واکنش به انتقاداتی که از حذف تیم امید ایران و شکست مقابل ژاپن مطرح شده است، اظهار کرد: بازیکنان ما در مجموع خوب کار کردند.  ما در ۹۰ دقیقه بازی مقابل ژاپن بر بازی حاکم بودیم و شانس‌های متعددی هم داشتیم که متاسفانه گل نشد.

وی افزود: در وقت‌های اضافه یک مقدار بازیکنان ما تحلیل رفتند و بازی را واگذار کردیم. در مجموع یکسری جوان شایسته به فوتبال کشور اضافه شدند. یادمان باشد این بازیکنان قبل از حضور در تیم امید شناخته شده نبودند و اکثرا در باشگاه‌هایشان هم بازی  نمی کردند!

مدیر فنی تیم فوتبال امید که با بخش خبری نمیروزی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، درباره مشکلات فنی تیم امید و ناکامی این تیم، بحث را به سمت تیم ملی بزرگسالان برد و تصریح کرد: چرا تیم ملی بزرگسالان ما در جام ملت‌ها نتوانست نتیجه بگیرد؟ چرا تیم ملی امید پررنگ می‌شود؟

این صحبت‌های مایلی کهن با واکنش گوینده اخبار مواجه شد که گفت: «اصلا بحث پررنگ کردن ناکامی امید مطرح نیست؛ این تیم برای همه مردم ایران مهم است و آیا ما حق نداریم دو سئوال هم در این باره بپرسیم؟» مایلی کهن هم در پاسخ گفت: من کجا گفتم که اینطور تعبیر کردید؟

وی در پاسخ به این سئوال که «پس دلیل ناکامی تیم امید چه بوده است؟» گفت: ببخشید دلیل ناکامی استرالیا و عربستان و تایلند چه بوده که حتی به مرحله حذفی نرسیدند؟ ما برای تیم امید چقدر هزینه کردیم و دیگر تیم ها چقدر هزینه کردند. باید بروید دنبال این مسایل و آن را بررسی کنید.
منبع: مهر