۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

رونمایی پوستر فیلم «نقطه کور»‌+عکس

پوستر فیلم سینمایی «نقطه کور» تازه‌ترین ساخته مهدی گلستانه برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
کد خبر : ۲۸۲۸۸۹
صراط: همزمان با روزهای پایانی آماده‌سازی نسخه نهایی فیلم سینمایی «نقطه کور» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی گلستانه پوستر این فیلم سینمایی توسط میثم میرزایی طراحی شد.

علاوه بر پوستر فیلم سینمایی «نقطه کور»، میرزایی پوستر فیلم‌های سینمایی «هفت ماهگی»، «بارکد» و «عادت‌ نمی‌کنیم» را نیز بر عهده داشته که همه این آثار نیز در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

این روزها مراحل نهایی آماده سازی DCP فیلم سینمایی «نقطه کور» در لابراتوار پیشگامان سینمای آریا در حال انجام است.

پروانه نمایش تازه ترین ساخته مهدی گلستانه هفته گذشته از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی صادر شد و اولین نمایش فیلم سینمایی «نقطه کور» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

گفته می‌شود که فیلم سینمایی «نقطه کور» از جمله آثار مهم حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

تدوین «نقطه کور» توسط خشایار موحدیان و صداگذاری این فیلم سینمایی توسط بهمن اردلان انجام شده و ادیب قربانی نیز ساخت موسیقی سومین ساخته مهدی گلستانه را بر عهده داشته است.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سیداحمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا در «نقطه کور» ‌به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی،‌ حسام رحیمی منش، نرگس و نیلوفر یزدان پرست نیز به عنوان بازیگران خردسال در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که 23 روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده گذرانده؛ با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره، ذهنش را اشغال کرده، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما... .

«نقطه کور» پس از دردسر بزرگ و نازنین سومین فیلم بلند سینمایی مهدی گلستانه محسوب می‌شود.

رونمایی پوستر فیلم «نقطه کور»‌+عکس
منبع: ایسنا