۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

رونمایی از پوسترهای 3 فیلم+تصاویر

دو پوستر متفاوت «گاهی» رونمایی شد.
کد خبر : ۲۸۳۹۶۵
صراط: فیلم سینمایی «گاهی» با شعار (گاهی فیلم بدون فیلمبردار است!!) اولین فیلم سلفی سینمایی به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان در بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

رونمایی از پوسترهای 3 فیلم+تصاویر

همزمان با نمایش فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دو پوستر متفاوت «گاهی» که توسط عسل هاشمی طراحی شده رونمایی شد.

گفتنی است، اصحاب رسانه و هنرمندان پس از تماشای فیلم سینمایی «گاهی» در برج میلاد و سینماهای مردمی می‌توانند تعداد کات‌های این فیلم را به صورت عدد به سامانه "٣٠٠٠٥٠١٤١٤" پیامک کنند تا به قید قرعه به یک نفر جایزه 10 میلیون تومانی تعلق بگیرد.

فیلم سینمایی «گاهی» با زمان بندی در نظر گرفته شده از سوی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر طی 9 سانس در سینماهای مردمی به نمایش در خواهد آمد.

رونمایی از پوسترهای 3 فیلم+تصاویر

فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری در اولین فیلم سلفی سینمایی «گاهی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم داستان سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند.

رونمایی از پوسترهای 3 فیلم+تصاویر

رونمایی از پوستر «نیمرخ‌ها» در غیاب کارگردان

پوستر فیلم «نیمرخ‌ها» به کارگردانی ایرج کریمی و به تهیه‌کنندگی علی حضرتی، که توسط تبلیغات‌خانه دارتوک طراحی شده، رونمایی شد.

پوستر «نیمرخ‌ها» آخرین فیلم زنده‌یاد ایرج کریمی، در غیاب او رونمایی شد.

در این فیلم رویا نونهالی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، سام قریبیان، بهاران بنی‌احمدی و... به ایفای نقش می‌پردازند و میثم کائد مدیر تولید، مجید گرجیان فیلمبردار، ایرج شهزادی صدابردار، سیامک کاری‌نژاد طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، میشا جودت طراح گریم، میثم مولایی تدوینگر، شورا کریمی آهنگساز و مریم تخت‌کشیان عکاس «نیمرخ‌ها» هستند.

بنا بر گزارش روابط عمومی این فیلم، «نیمرخ‌ها» که در بخش هنر و تجربه جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش در می‌آید آخرین ساخته ایرج کریمی است، که زمستان سال 93 ، فیلمبرداری شد و نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر است.

پوستر ایستاده در غبار رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی ایستاده در غباردر آستانه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر رونمایی شد.

محمد حسین هوشمندی پوستر فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را بر عکسی از سحاب زری باف طراحی کرده است. طراحی لوگوی این فیلم نیز بر عهده‌ی محمد روح الامین بوده است.

ساخت اولین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان، مدتی پیش پس از طی کردن مراسم فنی به اتمام رسید و نسخه‌ی نهایی آن تحویل جشنواره فیلم فجر شده است.

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی حبیب اله والی‌نژاد یکی از پر لوکیشن ترین فیلم های ژانر دفاع مقدس بود و طبق شنیده ها ساختار فیلم نیز با ساختار مرسوم در سینمای ایران متفاوت است. در این فیلم از صدای واقعی شهیدان که از دوران جنگ باقی مانده استفاده شده است.

هادی حجازی‌فر بازیگر نقش اصلی است که در نقش احمد متوسلیان ظاهر شده است.


رونمایی از پوسترهای 3 فیلم+تصاویر
منبع: ایسنا