۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
حمله تند رفسنجانی به شورای نگهبان

صلاحیت شخصیتی را که اشبه به جدش امام است قبول نمی‌کنند/ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟/ هدیه بدی به بیت امام دادید!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.
کد خبر : ۲۸۴۲۷۸
صراط: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «هر آن‌چه که داریم از امام داریم» گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود امام به کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد که یکجا بنشینید و داوری کنید؟ برای مجلس و دولت و جاهای دیگر و اختیارات را در دست بگیرید؟ چه کسی اجازه داد که اسلحه برای شما باشد و تریبون‌ها برای شما باشد؟ چه کسی اجازه داد که تربیون‌های نماز برای شما باشد و صداوسیما برای شما باشد؟ چه کسی به شما این‌ها را داد؟ اگر امام خمینی و نهضت ایشان و اراده عمومی مردم نبود هیچ‌کدام از این‌ها نبودند. زمانی که باید همه به هم تبریک بگوییم هدیه بدی به بیت امام دادید.

وی با بیان این‌که «ما در انتخابات بندهای بی‌خودی جلوی مردم می‌بندیم» به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: قبول دارم که نمی‌شود 12 هزار نفر برای مجلس ثبت‌نام کنند و همه با هم در انتخابات به رقابت بپردازند اما راهش این است که پیش از انتخابات قانونی بگذاریم و بگوییم کسانی که می‌خواهند نامزد شوند باید یک‌سری شرایط از جمله تعدادی امضا از برخی علما و مردم داشته باشند و برخی از متخصصین صلاحیت آن‌ها را تایید کنند. نباید بگذاریم ثبت‌نام کنند و اصلاً فرصت برای بررسی پرونده‌شان نداشته باشیم و پرونده آن‌ها را بررسی نکنیم و در نهایت به آن‌ها بگوییم که صلاحیت شما احراز نشده است. این راه و شیوه درستی نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید بگذاریم مردم خود انتخاب کنند، اظهار کرد: افکار عمومی کمتر از ما اشتباه می‌کنند و چنانچه اشتباه هم کنند خود به زودی می‌فهمند و جبران می‌کنند.

به گزارش ایسنا، هاشمی‌رفسنجانی در بخش‌ دیگری از صحبت‌های خود همدلی و وحدت مردم را اصلی‌ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در انقلاب اسلامی این لطف خدا بود که دل‌های مردم به هم نزدیک شد و در میان آنها به استثنای یک اقلیت وحدت ایجاد شد.

وی با اشاره به این اقلیت ادامه داد: آن اقلیت، اقلیتی بودند که گرچه دلشان با مردم بود ولی منافعشان با مسائل دیگری گره خورده بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نکته اساسی پیروزی انقلاب اسلامی این است که مردم با یکدیگر متحد شدند همانطور که خداوند نیز وعده داده است این اتحاد نتیجه‌اش پیروزی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای پیروزی انقلاب هزینه‌های بسیاری کرده‌ایم تا مردم به خیابان‌ها آمدند و انقلاب پیروز شد، اظهار کرد: این امام بود که مردم را با حجت و خیالی راحت به خیابان‌ها آورد. در آن شرایط رهبری امام و حمایت‌های مردم و بخش بزرگی از روحانیت، دانشگاه‌ها و اصناف بود که باعث شد انقلاب به پیروزی برسد.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه در آن زمان پرچم‌های بسیاری برافراشته شده بود اما دل‌های همه در یک نقطه به هم می‌رسید، اظهار کرد: آن نقطه ضد رژیم بود. هیچ‌گاه نباید آن را فراموش کرد چراکه مساله‌ای بسیار مهم است؛ تا زمانی که این نقطه را داشته باشیم نگران سرنوشت آینده انقلاب در تاریخ نیستیم اما اگر نسبت به این نقطه بی‌توجه شویم و تفرقه‌ها عمیق شود در آن زمان است که نباید انتظار دوام انقلاب را داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه متاسفانه طی 10-12 سال اخیر دچار این تفرقه شده‌ایم، گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر دچار تفرقه‌ای شده‌ایم که راه‌ها بسیار عوض شده است. کسانی که حتی روحانیونی که در انقلاب دستی بر آتش نداشتند، در آن تفرقه سهیم‌اند و شرایطی را که به وجود آورده‌اند که کار به اختلافات واقعی کشیده شده است.

هاشمی‌رفسنجانی گفت: گرچه آن شرایط بسیار سخت گذشت و تحریم‌های شدیدی علیه ما اعمال شد و خسارت‌های زیادی به کشور وارد و ثروت ما برده شد، اما دوباره نقطه دیگری پیش آمده و دوباره امید وحدت در ایران پیدا شده است. اکثریت جامعه راه خود را پیدا کرده‌اند و فهمیده‌اند اشتباه شده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند راه جدیدی را پیش راهمان قرار داده و ما دنبال راهی که شروع کرده بودیم و به خاطر آن شهدای بسیاری تقدیم و هزینه‌های بسیار برای آن صرف کرده‌ایم، هدایت کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز نیز مانند گذشته و پس از پیروزی انقلاب که عده‌ای شروع کردند به دعوا کردن و مبارزه و ترور، این نقطه به تاخیر می‌افتاد ممکن بود مشکلات بسیاری پیش بیاید. گرچه عده‌ای در اقلیت امروز در تلاش‌اند که برخی اقداماتی انجام دهند اما کثریت مردم جور دیگری هستند و خداوند همواره به اکثریت مردم و دل آنها نگاه می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه ایران مجدداً در حال تبدیل به نقطه تعادل است، گفت: ما پیش از این یک بار پس از جنگ تبدیل به نقطه تعادل در منطقه شدیم و سال‌ها نیز در این جایگاه قرار داشتیم. اما امروز مردم تجربه آن دوران را دارند و قدر این نعمت را بیش از پیش می‌دانند. همچنین شرایط مناسبی نیز فراهم شده است و همدلی‌ای که میان مردم ایجاد شده می‌تواند ضامن حفظ این نقطه تعادل باشد.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 اظهار کرد: ناظران جهانی هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که شش قدرت جهانی که 90 درصد قدرت دنیا را در اختیار دارند در مقابل تیم مذاکره‌کننده‌ای که هیچ حربه‌ای در اختیار نداشتند و فقط حرفشان حرف بود و با منطق همراه با عقلانیت صحبت می‌کردند، قانع شوند اما آنها قانع شدند و دیدند که ایران حق را می‌گوید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آنها دیدند که منزوی بودن ایران به معنای ناامنی و بی‌تعادلی در منطقه است و چنانچه تعادل منطقه را از دست بدهند نتیجه‌ای که در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان حاصل شد، به وجود می‌آید. آنها به این نتیجه رسیدند که این ایران است که می‌تواند تعادل منطقه را حفظ کند.

هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: در این شرایط ما توانستیم برای دومین بار پس از انقلاب اسلامی در مذاکرات پیروز شویم و همه دنیا نیز قبول کردند که این مذاکرات برای ایران پیروزی بی‌سابقه‌ای به ثمر آورد. البته این مذاکرات برای طرف مقابل نیز ضرری نداشت و آنها موفق شدند با دولتی قابل اعتماد در ایران همکاری کنند که این همکاری موجب آرامش و امنیت در منطقه می‌شود.

وی با اشاره به نقش ایران در منطقه و تحولات آن گفت: حضور ایران در منطقه و در مسائل مربوط به منطقه می‌تواند کارساز باشد. ما اگر در مذاکرات سوریه و افغانستان نباشیم کار به جایی نمی‌رسد.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: امروز اقلیتی که همواره مزاحم بوده و هستند با وجود اینکه سفر رئیس‌جمهور به کشورهای اروپایی دستاوردهای بزرگی به همراه داشته، در حال سمپاشی هستند و می‌گویند برجام نتیجه داد اما برای پاریس.

وی افزود: آنها نمی‌دانند که قرارداد چیست چراکه اگر بدانند نباید این حرف‌ها را به زبان بیاورند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به برخی از دستاوردهای سفر روحانی به ایتالیا و پاریس اشاره کرد و گفت: ما بدون اینکه هزینه‌ای صرف کنیم امکانی را فراهم کرده‌ایم که طی آن ترابری هوایی کشور که طی سال‌های اخیر که با مشکلات بسیاری مواجه بود، سامان می‌یابد و با هزینه سرمایه‌گذارها علاوه بر فرودگاه‌ها، هواپیماها و کادر ما نیز تقویت می‌شود.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه در ترابری هوایی ایران دارای ظرفیت بسیار بالایی است، اظهار کرد: همانطور که در زمین ما نقطه اساسی و چهارراه امن زمینی هستیم و راه ابریشم داریم، در ترابری هوایی نیز چهارراهی امن محسوب می‌شویم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور هیات‌های مختلف تجاری و اقتصادی خارجی در ایران اظهار کرد: ظرف چند ماه مشاهده می‌کنیم که شرق و غرب برای همکاری با ایران مسابقه می‌دهند و این اتفاق کمی نیست. اینها همه حاصل انتخابی است که مردم داشته‌اند.

هاشمی‌رفسنجانی خاطرنشان کرد: مردم آگاه شده‌اند و بدون هیچ هزینه‌ای پای صندوق‌های رای رفتند و دولتی را که می‌توانست با روی کار آمدن تا پای جنگ پیش برود، عوض کردند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با نقطه تعادلی که با تلاش دولت و تیم مذاکره‌کننده و شخص آقای روحانی و همچنین حمایت‌های رهبری ایجاد شده است، کارها به خوبی پیش برود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
زرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۶۶
۲۰۵
کیست که نداند رای دکتر روحانی بخاطر حمایت آیت ا.. هاشمی از ایشان بود ؟
.... اکنون نیز اگر ایشان سر لیستی را تایید نماید مطئن باشید بیشترین رای را خواهد آورد ......
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
باش تا صبح دولتت واقلد
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
ریاست جمهوری 200هزارتایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز خوبه روحانی در سخت ترین شرایط، تونست 50 درصد رای بیاره اون هم در مقابل همه ی اصولگریان. ولی سال 84 احمدی نژاد که حتی نتونست دور اول 50 درصد رای بیاره
محمود سبزواري
|
Iran (Islamic Republic of)
از عنوان طلبگي استفاده نكن كه ظلم به بقيه طلاب مي شود
م ث
|
Iran (Islamic Republic of)
تقسیم کار جدید: اکبر در تهران فائزه در واشینگتن و این قصه سر دراز دارد
حجت الاسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق قانون ...حتی یک رای هم کار ساز...تا رسد به 200هزار...افهم طلبه؟بدان ایدکلا فی الدارین
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما بعد از حفظ احترام خانواده ی امام نوبت حفظ احترام خانواده ی شما و بقیه ی بزرگان هم هست دیگه؟
طبقه ی ثروتمندان - طبقه ی آقازاده ها - طبقه ی محروم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای مردم به روحانی بخاطر وعده حل مشکلات اقتصادی در 100 روز بود و ربطی به حجت الاسلام هاشمی نداشت .
ناطق
|
Iran (Islamic Republic of)
خب اگه جناب آقای هاشمی خیلی اصرار دارند بدانند چه کسی چنین حقی را به شورای نگهبان داده، به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، و نیز فرمایشات امام راحل در خصوص جایگاه و نقش شورای نگهبان در نظام اسلامی ایران مراجعه کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی(ره):هشدار میدهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است .
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهوری که با سیصد هزار رای ناقابل رییس جمهور شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۷۷
۱۴۴
جناب اقای فتنه هاشمی ایشان را بدلیل نرفتن امتحان دادن قبول نکردن ا. نگفتند که ایشان صلاحیت اخلاقی ندارد. چرا شما اب توی اسیاب دشمن میریزید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که بدون امتحان تایید صلاحیت شدند چی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 16:40
کسانی که قبلا"در آزمون شرکت کرده بودند بدون امتحان تایید شدند و لاغیر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که بدون امتحان قبول شدند، فقهای قبلی مجلس خبرگان بودند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای هاشمی هم بدون امتحان قبول شدند . اول فکر کن بعد نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۶۷
۱۲۰
سياست پدر و مادر ندارد وحرمزاده است
شماها براي قدرت و غارت اموال بيت المال از هر كاري براي حذف رقيب انجام مي دهيد همان بلائي كه با بهانه جوئي از مشائي با احمدي نژاد مظلوم كرديد براي رسيدن به قدرت از نردبان احمدي نژاد استفاه كرديد وبعد مشائي را بهانه كرده وآن مرد را تنها گذاشتيد شماها نه مسلمانيد ونه ايراني بلكه نفوذي هاي اسرائيل وسعودي ها مي باشيد خدا ازتان نگذرد وهم در اين دنيا وهم در آن دنيا در عذاب باشيد الهي سرطان خون بگيريد
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس امثال شما به جز فحش و آروزی مرگ برای دیگران حرفی برای گفتن ندارید.
اگر هاشمی و روحانی و حسن خمینی و بقیه افرادی که با طرز فکر شما مخالف هستند را مسلمان نمیدانید و آنها را نفوذی اسرائیل و سعودی ها میدانید !!!! که الفاااااتحه مع صلولت برای کشور و نظام و جمهوری اسلامی!!
احمدی نژاد که هزاران دروغ گفت و مملکت را به مرحله سقوط برد و 11 روز در اعتراض به حکم رهبر قهر کرد و مملکت را به حال خود رها نمود . الان شد مظلوم !!!!! و هاشمی که 50 سال با انقلاب و امام و رهبری بوده و در تمام شرایط در کنارشان برای نظام زحمت کشیده از نظر جنابعالی و دوستان محترمتان تبدیل شد به نفوذی اسرائیل و سعودی که باید سرطان خون بگیرد؟؟؟؟
خودتان قضاوت کنید که طرفدار چه کسی هستید و در جبهه چه کسانی بازی میکنید.
پسر شیک پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب دلواپس ...جگر سوزی...آه آه آه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۵۱
۱۸۸
درود بر هاشمی که مردانه حرف حق را می گوید
درود درود درود
او میتوانست با چابلوسی بهترینها را برای خود و خانواده خود فراهم نکند لیکن مرد است و شجاعانه جلوی بی عدالتی ها می ایستد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می‌دونی چرا؟ چون توی این کشور دیگه چیزی نمونده تا برا خودش فراهم کنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عدالت این است که یک روز جلوی دهان را بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی عدالت را هم فهمیدیم !!! وقتی که برای دلال کرسنت فیلم خداحافظی میسازه و تو فتنه نامه تهدید آمیز به ولی زمان می نویسه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق زدن آسان است اما قدم در راه حق گذاشتن سخت است
م ق
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان اگه ایقدر دلسوز نظامند اول خود و آقازاده های خود را اصلاح کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۷۴
۱۱۲
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تورا چه حاصل

چه منطق بچه گانه ای داری حاج آقا؟
فایزه چطوره ؟ تو آمریکا بهش خوش میگذره؟ لابد اونجا هم رفته فقط ساندویچ بخوره آره؟! مرخصی مهدی جانت تموم نشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فائزه شده عصای مرد بازنشسته پولدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نزدیک انتخابات سفر به آمریکا
ماهم ساده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۰۵
۱۵۰
او میتواند یکبار دیگر عظمت مردم را به رخ بی سودان بکشد و ماجرای پیروزی مردم در 24 خرداد 92 را تکرار کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کنم فردا حاج آقا تو را هم به افتخار علامه بودن نائل کنه
پسر شیک پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
او میتواند...
تک تیر انداز
|
Iran (Islamic Republic of)
چه پیروزی با عظمتی فقط به خاطر سیصد هزار رای ناقابل
م
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا ! از کجا فهمیدی؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۴۴
۹۴
عجب اگر امام نبود تو هم نبودی. تو صلاحیتت را از کجا آورده ای که صلاحیت دیگران را به باد میدهی. اگر صلاحیتت جمله امام است در موردت که باید گفت امام گفت ملاک حال افراد است. و الان تو صلاحیت نداری چرا که هر دفعه تو و کسانی که هم مسلک تو اند به سخنرانی پرداختند رهبر این ملت خلاف سخنان شما را گفت و مهر باطل بر ان زد
حمید
|
Germany
احسنت شیر مادرت حلالت
ناشناس
|
Germany
اره اگر امام نبود الان ..... بود . اصلا کسی بود. این قصه یکی بود یکی نبود رو بزارید کنار
ناشناس
|
Germany
احسنت هاشمی باید رد صلاحیت می شد .
تک تیرانداز
|
Germany
احسنت
ق
|
Germany
کیه که بفهمه!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹۷
۱۴۹
درود بر هاشمی
م
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما رهروان جنابش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۵۷
۳۲
...... دانسته یا ندانسته دارد کاری میکند که جمهوری اسلامی از حالت دموکراسی و آزادی فاصله بگیرد و باعث ریزش مردم شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۵۵
۹
وی تصریح کرد: «اگر امام، نهضت امام و اراده عمومی مردم نبود هیچ کدام این ها نیز نبودند . هدیه بدی به بیت امام(ره) در زمانی که باید همه به هم تبریک بگوییم دادند که ان شاءالله خداوند از شما بگذرد و شما را ببخشد.»

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:«باید بگذارید مردم به هر که می خواهند رای دهند. من که قدرتی ندارم که فشار بیاورم که در مورد تایید صلاحیت ها تجدیدنظر شود.»

آیت الله هاشمی رفسنجانی به مساله غدیرخم اشاره کرد و اظهارداشت: «این حکم خدا بود که پیامبر (ص) حضرت علی (ع) را برگزید ولی قبل از وفاتشان به حضرت توصیه کردند که حکومت حق تو است ولی ممکن است شرایطی شکل بگیرد که مردم نخواهند، در این صورت اگر نخواستند کار را به خودشان واگذار کن.»

وی خاطرنشان کرد: «هیچ کسی از حضرت علی (ع) محق تر نیست، اگر مردم نخواستند کسی نمی تواند باشد و این اصل روشن اجتماعی است.»

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به مساله رد صلاحیت ها اشاره کرد و افزود: «البته من هم عقیده دارم که نمی شود 12 هزار نفر با هم رقابت کنند اما راهش این است که از قبل قانونی بگذاریم و نه در جهت سیاسی بلکه در جهت واقعی صلاحیت ها را مشخص کنیم.»

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: «این که مردم اسم بنویسند و بگوییم نمی توانیم احراز کنیم، معلوم است که چند نفر نمی توانند پرونده چند هزار نفری را بررسی کنند.»

وی اضافه کرد: «بگذاریم مردم انتخاب کنند، افکار عمومی کمتر اشتباه می کند و اگر اشتباه کنند خودشان جبران خواهند کرد اما اگر انتخاب را به آنها تحمیل کنیم، شرارت و چیزی همچون آن پیش می آید.»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خودت حرفی نداری؟
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن باید در آزمون خبرگان شرکت می کرد و شرکت نکردن ایشان به معنای انصراف ایشان است .
دلیران تنگستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۲۱
۶۳
حضرت امام خمینی (ره): تو غلط می کنی که قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین جواب به گردنکشان و ............ نظیر بنی صدر و .... تا هاشمی همین جمله حضرت امام است .
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۱۲
۱۴
سلام بر خمینی ویادگارانش وننگ برای دشمنان خمینی,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادگاران امام کسانی هستند که جانشان را برای حفظ انقلاب میدهند نه برای فتنه
زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۰۶
۷۳
همه باید بیدار و هوشیار باشیم فتنه اکبر پیش روست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بچسب به رسایی تا حرف جدید یادت بده
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا متاسفم که صراط نظرات بی حیای شما رو علیه یار انقلاب وامام ورهبری چاپ می کند. این مظلومیت ایشان است.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
ها زمانی که هاشمی هست کسی لازم نیست حرف جدید بزند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۸۰
۱۱۵
زنده باد هاشمی که با هیچ کس عقد اخوت نبسته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جز با قدرت و ثروت
تاریخ الممالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۸۸
۴۷
بسم الله الرحمن الرحیم
من به آقای هاشمی یک پیشنهاد می کنم و آن مطالعه و شنیدن صحبتهای حضرت امام ( ره ) در مورد اصل پنجم قانون اساسی و همچنین وصیت نامه حضرت امام ( ره ) است.
آقای هاشمی امام ( ره ) در باره منشور روحانیت ، قضیه سید کاظم شریعتمداری ، بیت معظم خود ، بیوت علما و .... احکام بسیاری صادر کردند ( البته از منظر نویسنده این متن حکم است) چرا به آنها اشاره ای نمی کنید و افکار عمومی را از آنها آگاه نمی سازید.
آقای هاشمی ، صلاحیت شورای نگهبان را ولی مطلق فقیه احراز می کند . ظاهرا این از اختیارات ولی فقیه است . آقای هاشمی امام (ره) ولی فقیه بودند یا خیر ؟
تاریخ الممالک سوالات بسیاری فقط در خصوص این متن دارد ، که البته شک دارم همین مقدار را هم این سایت محترم به چاپ برساند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۶۶
۱۱۵
درود بر هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدرود هاشمی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۶۸
۱۱۴
درود بر هاشمی محبوب ملت ویارامام وانقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یار مهدی بابا و فائزه بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محبوب کدوم ملت ؟ همون سطل آشغال آتش زنها ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی(ره):ملاک حال فعلی افراد است .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۵
۶
وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ * يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُونَ * فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ * أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـكِن لاَّ يَشْعُرُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّ يَعْلَمُونَ * وَإِذَا لَقُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ؛(1) و از مردم كساني هستند كه مي‌گويند: «ما به خدا و روز جزا ايمان داريم»، در حالي كه ايمان ندارند؛ [بلكه] مي‌خواهند خدا و مؤمنان را فريب دهند و در واقع جز خودشان را فريب نمي‌دهند، و نمي‌فهمند. در دل‌هايشان بيماري هست و خدا بر بيماري‌شان افزود و به [سزاي] آنچه به دروغ مي‌گفته‌اند، عذابي دردآور گريبانشان را خواهد گرفت. و هرگاه به آنان گفته شود كه در زمين افساد نكنيد، گويند ما خود اصلاح‌گريم. آگاه باش كه آنان همان فسادكنندگا‌ن‌اند؛ ولي خودشان نمي‌فهمند. و هنگامي كه به آنها گفته شود: همان گونه که مردم ايمان آوردند، شما نيز ايمان بياوريد، گويند: آيا همان گونه که افراد كم‌خرد ايمان آورده‌اند، ايمان بياوريم؟ آگاه باش كه آنها خود كم‌خردند؛ ولي نمي‌دانند. و هنگامي كه با مؤمنان ملاقات كنند، گويند: ايمان آورده‌ايم و چون با دوستان شيطان‌صفت خويش خلوت كنند، گويند: در حقيقت ما با شما هستيم، ما فقط [آنها را] استهزا مي‌كنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹۱
۵۵
حاج آقا وقتی ، سیدعلی این رهبر مظلوم درخطبه نمازجمعه بعدازفتنه 88 ازخواص مانند طلحه وزبیر وانحراف آنها صحبت کرد ، شما خوب توجه داشتید که منظورش ...
شماهایی که دل آقاراخون کردید ومیخواستید جام زهر را به ایشان بدهید ، شمایی که آن نامه کذایی را به رهبرمان نوشتید ، شمایی که هرکس جای مهدی فرزند دلیندتان این خطاها رامیکرد تابه حال هزار بار اعدام شده بود ، چه کسی این مصونیت را به جنابعالی وفرزندان دلبندتان داده ؟
بروید وسخنرانی چندین سال پیشتان را درمورد شورای نگهبان بخوانید وبا صحبتهای امروزتان مقایسه کنید ببینید شرمتان میشود یا نه ؟
زمانی که درفتنه 88 به ساحت حضرت امام ، همین امامی که ازآن دوآتیشه دم میزنید کلی حمله واهانت کردند چه کسی به شما اجازه داد که سکوت کنید وازامام دفاع نکنید.؟
چرا همین نوه عزیزش درمقابل این همه اهانت وهتاکی که حضرات اصلاحاتی ها وغیره درسالهای گذشته به حضرت امام کردند سکوت کرده ، چه برای ایشان داشته .
ازفضل پدر برای این پسر چه حاصل شده جز رانت ....
ما بدنبال فرزندی هستیم که ازپدر درمقابل هجمه ها دفاع کند ، چه کسی به فرزندان جنابعالی اجازه داده هرکاری توی این مملکت بخواهند انجام بدهند وکسی جرئت تو گفتن به آنها نداشته باشد.
حاج آقا ، زمانی هدیه بدی به بیت امام داده شد که گفتند نهضت امام خمینی (ره) به تاریخ پیوسته وعکس همین حضرت امام را لگد مال کردند وشما برای چندروزدنیا درمقابل آنه سکوت کردید ، درآخر کلام ، هاشمی خدابیامرزدت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صد هزاران بار آفرین و احسنت . درود بر پدر و مادرت ای شیر پاک خورده . چقدر کافر حربی زیاد شده خدا بخیر کند . بدانیم کافر یعنی کسی که جلوی انتشار حرف حق راه حق و هر حقی را میگیرد تا کسی نشنود و آن را می پوشاند . مراقب باشید با منفی مثبت دادنهای غیر حق کافر نشوید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم از مثبتها و منفیها نترس ... اگر حق با تو است از سپاه و لشکر باطل نترس که اگر خدا بخواهد ابابیلش را برای خلق 9 دی دیگری می فرستد و بساط فتنه را برمی چیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت احسنت شیر مادرت حلالت باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۷۴
۱۰
اشبه ترین مردم به امام کسانی هستند که راه و هدف ان یزرگوار را با مقاومت در مقابل استعمار و عوامل انها با تمام هستی شان ادامه می دهند .
و هر روز تعدادی از انها به خون خود می غلطند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۰۲
۵۳
آقاي هاشمي جناب عالي از كجا كشف كردي سيد حسن خميني علامه است اين تعريفهاي اغراق آميز شما آنها حساس كرده ربطي به امام خميني ندارد
كمالي
|
Iran (Islamic Republic of)
البته علامه حجت الاسلامي و نه علامه آيت اللهي ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از همانجایی که مصباح علامه شده
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹۵
۴۵
امام خطاب به بنی صدر گفت تو که هستی که قانون را قبول نداری غلط میکنی ، قانون هم تو را قبول ندارد.
این جمله امام مختص بنی صدر نیست بلکه مختص هر کسی است که قصد اخلال ، ساختار شکنی و تابوشکنی قانون را دارد.

همه موظف به اجرای قانون و تعظیم در برابر قانون هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین و هزار آفرین و درود بر خودت و پدر و مادرت و فرزندانت ای مرد حلال زاده راستگو .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر تاریخ را بنگری میبینی عزل بنی صدر توسط خود آیت الله هاشمی انجام شد. ولی حیف که برخی نمی فهمند هاشمی کیست و چطور سینه خود را سپر مشکلات انقلاب کرده است.
عنابستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۱
۵۷
هاشمي يار ديرنه امام ورهبري است او اهل تملق گويي نيست همه انسان هاي بزرگ او را فردي هوشمند وبا درايت مي دانند روي همين جهت از او مي ترسند ودرصدد تخريب شخصيتش هستند اما بدانند عزت وذلت در دست خداست بيخود خودشان وديگران را بزحمت نيندازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم از اين نظري كه دادي معلوم ميشود به دنبال حق هستي اما آنرا اشتباه گرفتي . فرق داري با كساني كه ذات خبيث و پليد دارند . لذا بيشتر تعمق و تفكر كن به ويژه در نوع رفتار وگفتار و عملكرد خود خانواده نزديكان و حمايت كنندگان آقاي هاشمي تعمق بيشتري كن . تا حالا شده بي بي سي از آقاي خامنه اي تعريف كنه . اما تا حالا شده بي بي سي از آقاي هاشمي بد بگه يا نقدش كنه ؟! اينا با هم فرق نداره ؟ خواص مردود كه رهبري فرمودند منظورشان كيست ؟ تا به حال متوجه نشدي ضرباتي كه هاشمي به انقلاب زده صداي كف و سوت آمريكا و اسرائيل را هم درآورده ؟ شما خوشحالي آمريكا و انگليس خبيث و اسرائيل را از سخنان و روش و منش هاشمي را نمي شنوي ؟ نمي بيني ؟ لمس نمي كني ؟ حضرت علي مي فرمايند حق را بشناس اهلش را مي شناسي . پس شما بزرگوار حق شناسي ات را تقويت كن . حق به حرف زدن طرف كه نيست به 1- عملش 2- تاييد مومنين نه منافقين از او 3- تواضع نه غرور و تكبر و نخوت و طلبكاري اش 4- ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
7جمله گفتي كه اولي نه غلط بود نه درست . دومي خلاف واقع بود . سومي اشتباه بود . مكر و حيله گري و به هم اندازي و نفاق ورزيدن درست است هوش و استعداد ميخواهد اما جنبه مثبت ندارد بلكه منفي است مثل معاويه . چهارمين جمله ات هم اشتباه است چون دشمنان او مومنين اند و مومنين جز از خدا نمي ترسند بلكه دوستانش از مكر و حيله و نامردي او مي ترسند . پنجمين جمله تان هم به همان دليل قبلي غلط است . جمله ششمت درست است اما اراده باطل ازش كردي لذا نتيجه اش اشتباه است و جمله آخر هم متاسفانه غلط است چون مخالفين هاشمي مقابله با او را وظيفه شرعي خود ميدانند و نيت قربت الي الله دارند لذا نه زحمت است و نه از اين كار خسته ميشوند . ان شاء‌الله كه با بررسي بيشتر به راه درست هدايت شويد و اين حقير را هم دعا كنيد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه انسان هاي بزرگ او را فردي هوشمند وبا درايت ميدانستند نه می دانند!!!!!!!!!
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۶
۶۰
درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی ، یار دیرین امام و رهبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال فعلی افراد است و ایشان امروز در خلاف مسیر آرمانهای امام (ره) و انقلاب حرکت می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۳
۶
گرچه عده‌ای در اقلیت امروز در تلاش‌اند که برخی اقداماتی انجام دهند اما کثریت مردم جور دیگری هستند و خداوند همواره به اکثریت مردم و دل آنها نگاه می‌کند?
چرا خداوند در کربلا به دل اکثریت نگاه نکرد؟؟؟؟؟
ظریف الممالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۵۴
۳۳
آقای هاشمی ،همان کسی که شمارا تایید کرد .شورای نگهبان نبود؟!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۴
ملاك انقلاب مردم هستند وبايستي جهت امتداد انقلاب به مردم رجوع نمد نه تندروها يا كندروها !!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۴
۳
احسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۴۰
۲۰
فتنه جدید در راست خانواده ... سال 88 موسوی بازی دادن وامروز دارن حسن خمینی را تا کی مردم باید کرسی موروثی را تحمل کنند اقای ... مگر نخوانده ای که گفتهاند گیر م پدر تو بود فاضل از فضل پدر ترا چه حاصل حسن اقا مثل همه باید امتحان می داد مگر اشکالی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۴۴
۳۰
همين حمايت رفسنجاني خودش مصداق عدم صلاحيت نوه امام مي باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صد آفرین .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۷
لطفا بگید اقتصاد کیلویی چنده: این جمله از کیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۴۱
۲۳
مرگ برفتنه گر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۴۲
۲۴
دلت برای سید حسن میسوزه یا عادت داری قانون را تفسیر به رای کنی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون خودش قانون را نوشته وبهتراز همه می داند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۶
۲۲
فقط پشت ولی زمان هستیم نه هاشمی نه سید حسن که فقط نام خمینی را یدک می کشه و ذره ای از خون آن مرد بزرگ .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صدهزار احسنت بر بصیرتت مرد . درود بر پدر و مادرت .
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۵
۱۷
سلام به نظرم آقای هاشمی از روی شکل و ظاهر استدلال می فرمایند و به صلاحیت علمی کاری ندارند و همینگونه هم فرزندان خود را ....... و خود و فرزندانش را نیز مظلوم می داند؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۶
۱۰
اقای هاشمی عده ای فقط امام را به خاطر حکومت کردن می خواهند نه چیز دیگری
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۶
۲۲
اصلا" کی دیگه میاد رای بده با این وضع مملکت که ایشون تایید بشه یا نشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۰
۶
دوستان توجه فرمایید :من به واسطه مردم دولت تعیین میکنم. حالا مردم جوابتونو دادن لطفا هیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۳
۳۰
درود بر هاشمی گل که .............هرچی ...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۳
۱۱
این حرفها یعنی ما قانون را وقتی قانون میدونیم و عمل می کنیم که خواست ما برآورده بشه و اگر خلاف خواست ما و بستگان و دوستان ما باشه قانون بدی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۶
۱۵
... داره پایش را بیشتر از گلیمش دراز میکند ... باید جلوی این .... را بگیرند تا کار دست خودش و اطرافیانش نداده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۷
۲۰
هاشمی میشه بفرمائید از چه نظر اشبه ترین شخص به امام است که مردم متوجه نمی شوند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۵
۱۹
راستش رو بگو حاج آقا تو ناراحت چی هستی ؟ چه نقشه ای تو سرت است ؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۵
۴۳
هاشمی
هاشمی
خدا نگه دار تو
بمیرد
بسوزد
دشمن خونخوار تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.... تا این فرزندان نوبری داره احتیاج به دشمن نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلتون رو به این شعارها خوش کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۶
۲۱
.... مردم ما شعور دارند مي دانند اگر پسري فساد اقتصادي دارد و دختري با دشمننان كشورشان رابطه دارد حتما توصيه بابا جان پشت سرشان است واقعا چه صبري دارند امام خامنه اي و مردمان شريف كشورمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۰
۱۷
..... تا حالا کجا بود که یهو پیداش شده ؟ تو فتنه 88 که علیه ولایت فقیه شعار دادند و روز عاشورا هلهله سردادند کجا بود که حالا پیداش شده و میخواد با دور زدن قانون خودش رو تو خبرگان بچپونه ؟ اونموقع شبیه جدش نبود الان یهو شده شبیه جدش ؟ جدش کجا بی قانونی کرده یا از آدمهای اشرافزادهای نوکیسه و خودبرتر بین دفاع کرده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۲
۱۶
آدم ....... را که می بینه یاد قوانین خان و خانزادگی می افته که روزگار مردم را سیاه کرده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۴
۲۲
آقای هاشمی دیگه فرمایشی ندارید که بی بی سی فارسی براتون قاب کنه و سید حسن حفظ کنه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۷
۱۴
هاشمی نگران چیه ؟نگران شخص یا قانون و نظام ؟
یکی از مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۲۶
خجالت بکشید اینطوری پشت سر نوه امام حرف میزنید. شما هم شدین عین کسانی که حق علی علیه السلام رو خوردن و به طرف دیگر گرویدن؟چطور میشه از تاریخ درس نمیگیریم؟ مثل اونایی شدین که از پیامبر دم میزننند و بااهل بیتش بی ادبی میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساعت خواب . حالت خوبه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۶
۷
مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر دیکتاتور مرگ بر سیاستمداران خودخواه و قبیله گرا و باند باز . مرگ بر قارونیان زمان . درود بر مخلصان مومنان جانبازان و ایستادگان در مقابل استکبار و ظالمین و داعشیها .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۳
۳۳
درود بر هاشمی رفسنجانی
محمد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۳۳
۱۱
مرگ بر منافق !!!!
مازیار
|
United States of America
|
۲۰:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱۹
۳۰
درووود بر آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی که چنین شجاعانه و بدون در نظر گرفتن امور شخصی و .. چنین از رای و حق مردم دفاع می کنند . واقعا رد صلاحیت آیت الله حاج حسن خمینی زبان درازی به بیت حضرت امام (ره) بود
ناشناس
|
United States of America
حجت الاسلام هاشمی باید بداند که قانون برای همه یکسان است و سید حسن هم باید همانند 499 کاندیدای دیگر در آزمون شرکت می کرد .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۹
۵
سلام به همه کسانی که دلشان برای اسلام و انقلاب و ایران می تپد. ایکاش به جای اینکه همدیگر را متهم کنیم توجه داشته باشیم که در کجای این میدان قرار گرفته ایم و اسلحه مان به سمت کیست خودی یا دشمن؟ با حرفها و نظرهای خودمان پازل دشمن رو پر میکنیم و اهداف دشمن را پیش میبریم یا جبهه خودی را تقویت میکنیم؟نکته مهمی که همه مابایدبه آن توجه داشته باشیم این هست که آیا افرادی که قانون را قبول ندارند واقعا به فکر مردم هستند؟ ما مردم باید حواسمان باشد که چه کار میکنیم این کشور مال ماست حتی آنهایی که این نظام را قبول ندارند ایران کشور آنهاست و همه ما درک میکنیم که الان در چه زمان حساسی قرار داریم همه اطراف ما را ناامنی و آتش و جنگ و آوارگی فرا گرفته است همه ما ایرانیها باید دقت کنیم که الان زمان اشتباه کردن نیست و اولویت اصلی در انتخابات پیشرو تحکیم پایه های نظام و امنیت ایران است واین دعوا ها و اختلافات از سوی هر جناح سیاسی باشد به ضرر مردم است.همه ما ایرانی های شریف میدانیم که امنیت امروز ما خوار چشم خیلی ها است و لازم هست که همه ایرانی ها حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند این امنیت را محکمتر کنیم.ای مردم شریف ایران توجه داشته باشیم که اگر خدای ناکرده اتفاقی بیافتد و این کشور ناامن شود آنهایی که به طبل بی قانونی میکوبند منتظر من و شما نخواهند بود و بلیط های خودشان را از چند ماه قبل تر رزرو خواهند کرد.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۲
۲۷
هاشمی ستون انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ستون انقلاب اندیشه امام و خون هزاران شهید است
اللهم اجعل عاقبة امورنا خیرا
قاسمم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۴
۳
سلام بگذارید مردم اسفند جواب همه را میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲۰
۳۲
درود بر ایت الله رفسنجانی و ایت الله سید حسن خمینی جانشین بر حق امام خمینی که مردم خواهان انند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حجت الاسلام هاشمی و حسن خمینی باید به قانون تمکین نمایند و تابع نظر شورای محترم نگهبان باشند .
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۲۳
۱۰
جناب رفسنجانی مثل اینکه فراموش کردند در اسلام انتساب ولوی ملاک است نه ولدی بهتر است به قرآن و سیره معصومین رجوع فرمایند. والعاقبه للمتقین
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۱۷
۲۲
میدونم نمایش نمیدید اما تو سه ساعت آمار منفی ها به نظرات موافق رفسنجانی چه خود جوش رفت بالا. همه چیتون قلابیه حتی شعار سایتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي شريفي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بالا رفتن آمار منفی ها نشانه مخالفت روز افزون مردم با هاشمی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۸
۲۰
تاهاشمي بودمردم تورفاه بودن حالاچى همىن حرف روبه امام حسین که نوه پيامبربودزدن تاریخ مظلومىت تکرارشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۲۰
۳
دقیقا کاری را که اقای هاشمی میخواست در جامعه فرهنگ شود را انجام داد شکستن تابوی بیت امام و بی احترامی به انها تا برسد نوبت خود امام .وقتی امام به بیت خودوصیت میکند وارد مسائل سیاسی نشوید برای این است.
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۸
۲۳
آیت اله هاشمی صلاحیتش را از زندان های رژیم شاه و تحمل سختیها و شکنجه های ساواک گرفت .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۹
۶
جناب آقاي هاشمي
با سلام
بنده به شما احترام مي گذارم چرا كه امام فرمود هاشمي زنده است تا نهضت زنده است . من به شما احترام ميگذارم چون رهبر مقتدر و مظلوم فرمودند هيچ كس براي من هاشمي نمي شود . به شما احترام مي گذارم چون از بزرگان نظام هستيد .ولي جناب آقاي هاشمي واقعا به ديدگاه شما كه اگر مردم به امام احترام مي گذارند بايد به بيت ايشان هم همان احترام را بگذارند گله جدي دارم .
اگر يك غير ايراني در عمل رهرو راه خميني كبير باشد او از اهل بيت امام است. با اين ادله شما آيا بايد به فرزند شهيد بزرگوار آقا سيد مصطفي هم كه از نوه هاي امام هستند احترام گذاشت ؟ آيا هر كسي كه فاميل او خميني بود بايد احترام گذاشت .
از شما خيلي بعيد بود .
راستي حق داريد اين چنين به نظام تشر بزنيد ما هم به دست اندر كاران نظام انتقاد جدي داريم چرا كه هر كسي به جاي فرزند شما آقاي مهدي هاشمي چنان فتنه انگيزي كرده بود اعدام بود . هر كس جاي دختر شما خانم فائزه هاشمي بود به اشد مجازات محكوم بود و ...
راستي يادتان رفته سال 76 وقتي گروههاي اصلاح طلب بدترين اهانتها و جسارتها و مقالات را براي شما منتشر كردند همين بچه حزب اللهي ها به شما راي دادند .
نمك خوردن و نمك دان شكستن از شما بعيده .
ما دوست داريم هاشمي هميشه براي انقلاب امام و رهبري هاشمي بماند . صد البته كه خود بايد بخواهد .
يا علي
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۲۴
۹
جناب رئیس تشخیص مصلحت نظام!هه! زمانی شما هم از فیلتر همین شورای نگهبان برای تصدی پست های قبلی و فعلی عبور کردید!یعنی از نظر شما افرادی که شما را تایید صلاحیت کردند ؛خود صلاحیت ندارند؟!!یار دیرین امام!بدجور زدین به سیم آخر!بیهوده متاز که....!بیهوده متاز