۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

حمام‌خون سعودی‌ها در یمن+تصاویر(18+)

جنگنده های رژیم سعودی امروز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه در حمله به یمن حمامی از خون به راه انداختند و بیش از 70 شهروند یمنی را شهید و زخمی کردند.
کد خبر : ۲۸۴۸۰۱
صراط: شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری از حمله وحشیانه جنگنده های رژیم سعودی به شهر "عمران" خبر داد.

بر پایه این خبر، جنگنده های رژیم سعودی امروز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه در بمباران یک کارگاه سیمان در شهر عمران بیش از 59 شهروند یمنی را شهید و زخمی کردند که حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

بمباران کارگاه سیمان منجر به آتش گرفتن اماکن اطراف آن شد و شمار زیادی از شهروندان بر اثر این آتش سوزی شهید و زخمی شدند که تعدادی از آنان تاکنون زیر آوار جا مانده اند و منتظر رسیدن نیروهای امدادی هستند.

جنگنده های رژیم سعودی به کودکان نیز رحم نکردند و در بمباران مسیر عتمه ـ الشرق و منطقه "وادی حباب" در "جبل الشرق" هفت کودک زخمی و شهید شدند.

المسیره افزود: مردم یمن در برابر تجاوزگری های خصمانه و وحشیانه آل سعود و رهبرش آمریکا مقاومت می کنند و تسلیم نخواهند شد.

در همین راستا پایگاه خبری انصار الله خبر داد: جنگنده های رژیم سعودی 9 مسافر یمنی از جمله پنج کودک و دو زن از یک خانواده را در منطقه "السد" در شهر "نهم" استان صنعا هدف قرار دادند و همگی آنان به شهادت رسیدند.

همچنین جنگنده های رژیم سعودی امروز استان های حجه، مارب، الحدیده، تعز، ذمار را در چند نوبت بمباران و خسارت های سنگینی را وارد کردند.

گفتی است سخنگوی ائتلاف نظامی عربستان در حمله به یمن مدعی شده که جنگنده‌های این ائتلاف مناطق مسکونی و زیرساخت های یمن را بمباران نمی کنند.

وزارت بهداشت یمن چندی پیش شمار تلفات تجاوز به خاک یمن را بیش از 7 هزار شهید و 16 هزار و 500 زخمی عنوان کرد.

منبع: ابنا
برچسب ها: عربستان یمن صراط
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۳۰
۱
اللهم عجل لولیک الفرج