۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

تصاویر جدید سریال نوروزی "زعفرونی"

ایرج محمدی تهیه کننده سریال «زعفرانی» درباره نقش مهدی هاشمی در این اثر بیان کرد که وی نقش مردی شوخ و اهل خانواده را در این سریال دارد.
کد خبر : ۲۸۴۸۰۹
صراط: ایرج محمدی تهیه کننده سریال «زعفرانی» با اشاره به مراحل تصویربرداری این سریال نوروزی که به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود، گفت: اکنون در حال تصویربرداری در لوکیشن های خارجی سریال هستیم و خیابان هایی در تجریش، یک آزمایشگاه  و یک رستوران که بازیگرش مهران احمدی است از جمله این لوکیشن ها هستند.

تصاویر جدید سریال نوروزی

وی همچنین با اشاره به محل بعدی تصویربردای این سریال عنوان کرد: هفته بعد به لوکیشن اصلی این سریال یعنی قهوه خانه زعفرانی که محل کسب و کار مهدی هاشمی بازیگر دیگر سریال است، می رویم.

تصاویر جدید سریال نوروزی

محمدی با اشاره به روند تصویربرداری سریال توضیح داد: تاکنون ۳۰ درصد از این سریال به تصویربرداری رسیده است و همزمان تدوین نیز انجام می شود.

تصاویر جدید سریال نوروزی

این تهیه کننده در پایان درباره داستان این سریال نوروزی عنوان کرد: این داستان از لحاظ تنوع میان قصه های سریال ها کار متفاوتی است و مهدی هاشمی در این کار شخصیت جدیدی از خودش خلق کرده است. وی تاکنون در چند سریال که تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته ام بازی کرده است و در این کار نقش متفاوتی دارد که مردی اهل خانواده و شوخ است.

تصاویر جدید سریال نوروزی

«زعفرانی» داستانک های زیادی دارد و از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و... به ایفای نقش می پردازند.

تصاویر جدید سریال نوروزی

سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می دهند.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز