۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
زمزمه‌های انتخاباتی در کانال تلگرامی

همراهان هاشمی و روحانی "اندک" هستند/ تکذیب رنگ آبی برای اصلاح‌طلبان/ اظهارنظر مشاور احمدی‌نژاد درباره انتخابات 96

اصلاح‌طلبان که با کانال‌های مختلف سعی کردند اخبار خود را به اطلاع عموم برساند حالا برای لیست انتخاباتی خود کانالی را با عنوان «شورای عالی اصلاح‌طلبان» راه‌اندازی کردند که با گذشت چند روز فقط توانست 1029 نفر را جدب نماید.
کد خبر : ۲۸۴۸۴۷
صراط: اصلاح طلبان که با کانال‌های مختلف سعی کردند اخبار خود را به اطلاع عموم برسانند حالا برای لیست انتخاباتی خود در حال تلاش هستند.

*کانال شورای عالی اصلاح‌طلبان افتتاح شد!

اصلاح طلبان که با کانال های مختلف سعی کردند اخبار خود را به اطلاع عموم برساند حالا برای لیست انتخاباتی خود کانالی را با عنوان « شورای عالی اصلاح طلبان» راه اندازی کردند که با گذشت چند روز فقط توانست 1029 نفر را جدب نمایند. این نوع تبلیغات نشان دهنده ی شکست یک کانال رسانه ای در شبکه های اجتماعی است. با اینکه تبلیغات این کانال در کانال های همسوی اصلاح طلبان منتشر شد اما سرجمع نتوانست بیش از هزار نفر را هم جذب کند.

*آبی شدن اصلاح طلبان تکذیب شد!

روابط عمومی اصلاح طلبان با انتشار خبری مبنی بر تکذیب رنگ آبی انتخاباتی اصلاح طلبان، مدعی شد هنوز تصمیمی بر رنگ گرفته نشده است. دکتر افخاری در این زمینه گفت‌: « شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم، برنامه محوری و برندسازی امضا و لوگوی ائتلاف را محور قرار داده است. از این رو بحث رنگ، کانون کار ائتلاف نبوده، و با وجود بررسی پیشنهادها، هنوز درخصوص رنگ های زمینه برای طراحی و تدارک اقلام تبلیغاتی، رنگ مشخصی مصوب نشده است. »

*هاشمی همراهانش اندک است!

بعد از آنکه اصلاح طلبان سعی کردند نسبت به سخنان هاشمی واکنش نشان دهند، یک عضو شورا حزب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب  با اشاره به اندک بودن یاران هاشمی گفت : « باید هاشمی و روحانی و "همراهان اندکشان" را با حداکثر آراء روانه خبرگان سازیم. » تاج زاده در ادامه بیان کرد : « اصلاح‌طلبان باید دایره ائتلاف نانوشته 92 را گسترش دهند.

*کامیاب نظریه «خانواده محوری در سیاست »

ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما و کارشناس مسائل سیاسی   در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به سخنان هاشمی واکنش نشان داد . وی اعلام داشت :‌ » ;سانی که در سالهای قبل کامیاب نظریه "خانواده محوری در سیاست" بوده‌اند، امروز به دنبال تعمیم مصادیق این نظریه شخصی و غیر مکتبی هستند.‌»

*سکوت در گلستان از جامعه مدرسین

جامعه مدرسین قم که هر دوره در انتخابات خبرگان لیست انتخاباتی معرفی میکند، در خبری که از یکی از کانال های انتخاباتی منتشر شد اعلام داشتدر استان گلستان قصد حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارد.

*تکذیب دو لیستی اصولگرایان

پس از آنکه اخباری مبنی بر دو لیستی شدن اصولگرایان مطرح شد، فروزنده چهره شناخته شده ی اصولگرایی با بیان اینکه این خبر کذب است،  گفت : اخبار منتشر شده درباره لیست مشترک پایداری و یکتا به موازات لیست شورای ائتلاف اصولگرایان جنگ روانی اصلاح طلبان برای برهم زدن وحدت اصولگرایان است.

از سوی دیگر امیر محبیان از چهره های سنتی اصولگرایی نیز به این مسئله اشاره نمود. وی گفت :‌ » تا حدودی هم مشکلات اصولگرایان برای ارائه فهرست واحد حل شده است. باید منتظر رأی مردم بود؛ زیرا تکلیف را آنها معلوم خواهند کرد. »

*کارگزاران : تابع قانون باشید!

یک عضو شورای مرکزی حزب منتسب به آقای هاشمی رفسنجانی همگان را دعوت به قانون مداری پس از رد صلاحیت ها نمود. پروانه مافی با اشاره به وجود قانون در زمینه رد صلاحیت ها اشاره کرد : «  کسانی که صلاحیتشان مورد تأیید نهایی قرار نمی‌گیرد، باید تابع قانون باشند و هر آنچه که قانون مشخص کرده است را بپذیرند. »

*دولت روحانی مصیبت است!

پس از آنکه اصلاح طلبان پروژه ی عبور از روحانی را کلیک زدند، این بار شیخیانی دبیر کل حزب مردم انتقاد خود را از دولت روحانی علنی کرد. وی در این مورد بیان کرد :‌ »   دولت آقای روحانی با این ساختار کابینه‌ای و انتصاباتی، فاجعه و مصیبت است. »

باید منتظر ماند و دید تبری جستن از دولت روحانی در شرایطی که انتظارها پس از برجام رفع مشکلات اقتصادی بود و دولت نتوانست آن را برآورده کند، حتما تکرار خواهد شد.

*مشاور احمدی نژاد: برای انتخابات 96 برنامه ای نداریم!

مشاور رسانه‌ای رئیس دولت‌های نهم و دهم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: فعلا برنامه‌ای نداریم و اگر برنامه‌ای باشد به موقعش اعلام می‌کنیم.

باید دید کی و کجا احمدی نژادی ها می خواهند ورود کنند و برنامه شان برای انتخابات آتی چیست؟!

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز