۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

اقامه نماز را در شهرک آزاد شده «مایر»

شهرک «مایر» تقریبا به طور کامل به دست نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان و دیگر گروههای مقاومت افتاده و توانسته‌اند تروریست‌ها را از این شهرک بیرون برانند.
کد خبر : ۲۸۴۹۲۹
صراط: شهرک «مایر» تقریبا به طور کامل به دست نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان و دیگر گروههای مقاومت افتاده و توانسته‌اند تروریست‌ها را از این شهرک بیرون برانند.

عصر امروز نیروهای ارتش سوریه، رزمندگان مقاومت و نیروهای دفاع ملی بیش از 90 درصد شهرک مایر را در شمال شرق نبل پاکسازی کردند. (جزئیات بیشتر)

طبق تازه ترین گزارش، دقایقی قبل و همزمان با کاهش درگیری‌ها در شهرک مایر، رزمندگان مقاومت حزب‌الله، نماز مغرب و عشا را در شهرک مایر اقامه کردند.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در حال تثبیت مواضع خود در شهرک هستند و تروریست‌ها را از این شهرک بیرون راندند. این شهرک در شمال شرق شهرک های «نبل» و «الزهرا» واقع شده است؛ شهرک‌هایی که چهارشنبه گذشته پس از چهار سال محاصره، رفع حصر شد.

منابع میدانی در گفت‌وگو با فارس از درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر تروریستی در حومه شمالی شهرک مایر خبر دادند و گفتند: این شهرک تا حدود زیادی خالی از سکنه شده و در مقطع فعلی نیروهای سوری و مقاومت در حال تثبیت مواضع و ایجاد استحکامات برای مقابله با حملات احتمالی و معکوس تروریست‌ها هستند.

از سویی دیگر، نیروهای کرد نیز در عملیاتی توانستند مزارع البابلی و الهیکلی را در شمال شهرک مایر که در شرق الزیارة و خریبة واقع شده، پاکسازی کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط نماز سوریه