۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

روحانی وارد مشهد شد

رئیس جمهور در ششمین روز از دهه مبارک فجر برای آغاز اجرا و افتتاح چند طرح عمرانی ، بهداشتی و صنعتی وارد مشهد شد .
کد خبر : ۲۸۴۹۴۳
صراط: رئیس جمهور در ششمین روز از دهه مبارک فجر برای آغاز اجرا و افتتاح چند طرح عمرانی ، بهداشتی و صنعتی وارد مشهد شد .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری صبح شنبه برای افتتاح چند طرح عمرانی، بهداشتی و صنعتی در استان خراسان رضوی، با استقبال استاندار ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس شد.

رییس‌جمهوری را در این سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مشاور فرهنگی رییس‌جمهوری و دستیار ویژه رییس‌جمهوری همراهی می کنند.

استاندار خراسان رضوی در این باره گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس ، 311 میلیارد ورود رئیس جمهور به مشهد مقدستومان طرح بخش خصوصی در استان خراسان رضوی ، افتتاح می شود .

علیرضا رشیدیان افزود : آغاز اجرای طرح برقی کردن قطار برقی مشهد – تهران ، افتتاح سکوهای جدید و چهار خطه شدن مسیر سنگ بست از جمله طرحهایی است که در این سفر صورت می گیرد.

به گفته وی طرح برقی کردن مسیر مشهد- تهران در مدت زمان 42 ماه  با اعتباری در حدود دو میلیارد دلار انجام می شود .  

او گفت: بهره برداری از توسعه خط یک قطار شهری مشهد و اتصال به فرودگاه برای نخستین بار در کشور با بیش از 230 میلیارد تومان و عقد قرار داد قطار شهری مشهد – چناران از دیگر طرحهای حوزه حمل و نقل ریلی است که در سفر رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی صورت می گیرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین گفت : همزمان با سفر رئیس جمهور ، کنار گذر چناران با اعتبار 40 میلیارد تومان افتتاح می شود و همچنین 5 هزار مسکن مهر نیز با هزینه ی 76 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رشیدیان افزود : بیمارستان حشمتیه و پردیس دانشگاه سبزوار هم در این سفر با صرف هزینه ای بیش از 80 میلیارد تومان ، افتتاح می شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها: صراط مشهد روحانی