۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

بازداشت یک متهم دیگر فساد اقتصادی

معاون دادستان بوشهر گفت: پرونده کلان اخلال در نظام اقتصادی در استان بوشهر با دستگیری متهم سوم با حضور قاضی پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر : ۲۸۴۹۷۸
صراط: معاون دادستان بوشهر گفت: پرونده کلان اخلال در نظام اقتصادی در استان بوشهر با دستگیری متهم سوم با حضور قاضی پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

محسن مقدس صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه پرونده کلان اقتصادی در استان بوشهر از تیرماه سال گذشته تشکیل شد اظهار داشت: با تشکیل این پرونده 40 هزار چک در پی تحقیقات قضایی کشف شد و بیش از شش هزار مال‌باخته شاکی این پرونده اخلاگران نظام اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه در این پرونده دو متهم دستگیر شد گفت: این دو متهم اکنون 120 میلیارد تومان بدهی دارند و تنها موجودی آنان که با تلاش دادگستری بوشهر کشف شده 20 میلیارد تومان است که بصورت دوره‌ای یک ششم مبلغ مال‌باختگان پرداخت می‌شود.

معاون دادستان بوشهر از دستگیری متهم سوم پرونده اخلال‌گر نظام اقتصادی استان بوشهر خبرداد و افزود: پس از شناسایی محل استقرار متهم سوم با حضور و دستور مستقیم قاضی پرونده اخلال در نظام اقتصادی این  متهم در پلیس راه شیرازبه اصفهان دستگیر شد.

مقدس با قدردانی از همکاری و تلاش‌های پلیس اطلاعات ناجا بوشهر، دادستان بوشهر و دادستان عمومی و انقلاب شیراز در همکاری دستگیری این متهم اقتصادی افزود: با دستگیری متهم سوم، پرونده کلان اخلال درنظام اقتصادی در استان بوشهر وارد مرحله جدیدی شد.
 
وی با بیان اینکه متهم سوم این پرونده 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است گفت: پرونده این متهم از سال 1393 با 80 شاکی و مال‌باخته تشکیل شده که پیش بینی می‌شود تعداد شاکیان این متهم بیش از این تعداد باشد.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز