۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

احمدی‌نژادی‌ها از جام جم رفتند

با گذشت 8 ماه از مسوولیت سادات میر، وی به همراه دو مدیر دیگر، «محمد آخوندی» و «احسان جهاندیده» نیز از این موسسه کنار گذاشته شدند.
کد خبر : ۲۸۴۹۸۴
صراط: مدیر عامل موسسه جام جم برکنار و مدیر مسوول این روزنامه مدیر عامل شد.

روز گذشته، با دستور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، «سید علیرضا سادات میر» از مدیر عاملی موسسه جام جم برکنار شد. وی، همچنین «مراد عنادی» را که پیش از این مدیرمسئول جام جم بود، به طور هم‌زمان به مدیرعاملی این موسسه مطبوعاتی منصوب کرد.

در دوره مدیریت جدید صدا و سیما، ساختار جدیدی برای جام جم طراحی شد و موسسه جام جم، زیر مجموعه صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما قرار گرفت. بر اساس ساختار جدید، موسسه جام جم شامل روزنامه، ویژه نامه ها، بخش بازرگانی، انتشارات، چاپخانه و... است و «سادات میر» با حکم رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیما به عنوان مدیر عامل موسسه جام جم معرفی شد و مراد عنادی با حکم مستقیم سرافراز به عنوان مدیرمسئول منصوب شده بود.

با گذشت 8 ماه از مسوولیت سادات میر، وی به همراه دو مدیر دیگر، «محمد آخوندی» و «احسان جهاندیده» نیز از این موسسه کنار گذاشته شدند.

«سادات میر» در دولت نهم و دهم، مدیر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی وزارت نفت بوده بود. وی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری طی سالهای 1384تا 1386، رئیس اداره خبر معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، معاون خبری اداره کل امور رسانه ها و سرپرست اداره کل امور رسانه ها بوده و از سال1386 بدین سو نیز مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر بوده است.

محمد آخوندی از مدیران ورزشی- رسانه ای و همچنین صنعتی دولت نهم بود.

«احسان جهان دیده» نیز در دولت نهممشاور رسانه ای رییس دفتر رییس جمهور، مدیر کل امور رسانه های ریاست جمهوری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری، معاون سخنگوی دولت و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت را بر عهده داشته است.

منبع: پارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز