۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

نجابت: همه از لیست ائتلاف راضی اند

عضو مجمع نمایندگان تهران می‌گوید: همه طیف‌های اصولگرایی از لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان رضایت دارند.
کد خبر : ۲۸۵۰۵۷
صراط: باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو مجمع نمایندگان تهران می‌گوید: همه طیف‌های اصولگرایی از لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان رضایت دارند.

حسین نجابت نماینده مردم تهران با اشاره به جامعیت لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم اظهارداشت: در لیست انتخاباتی اصولگرایان بر گروه و دسته خاصی تمرکز نشده است.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان بسیار موفق عمل کرده است، افزود: از هر تشکل اصولگرایی نمایندگانی در لیست ائتلاف حضور دارند و تعادل نسبتا خوبی در تهیه لیست مذکور رعایت شده است.

به گفته نجابت، قاطبه افرادی که در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان حضور پیدا کردند از لیست و حرکت ائتلاف رضایت دارند.

عضو مجمع نمایندگان تهران در ادامه تصریح کرد: معتقدم همواره در تهیه لیست‌های این‌چنینی تعدادی بیرون از لیست قرار می‌گیرند که این امر مهم نیست چرا که تشکل‌های حاضر در ائتلاف به خوبی می‌دانند که لیست تهیه‌شده چگونه و با در نظر گرفتن چه تعداد جلسه و مذاکره از یک سال گذشته تهیه شده است.

نجابت ادامه داد: ‌برخی با شیطنت‌های نخ نما شده موضوع تقسیم‌بندی و سهم‌خواهی طیفی از طیف دیگر اصولگرایان در ائتلاف را برجسته و عنوان می‌کنند که مثلا "سهم یک جبهه از جبهه دیگر در ائتلاف بیشتر و یا اینکه سنتی‌ها در ائتلاف دور خورده‌اند یا پایداری‌ها سهم بیشتری از ائتلاف گرفته اند" که بنده معتقدم این گونه اظهارات برای تضعیف ائتلاف بیان می‌شود، چرا که بزرگان حاضر در ائتلاف اصولگرایان چنین نظر و اعتقادی ندارند.

عضو ائتلاف اصولگرایان در ادامه با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان جامعیت لازم را دارد، گفت: مسیر ائتلاف اصولگرایان ابتدا با شناسایی 200 عضو آغاز شد و رفته رفته به 100 نفر و پس از نظرسنجی‌ها به 60 نفر و تقریبا در مراحل پایانی به 30 عضو رسیده است که این 30 عضو در یک هیئت 7 نفره انتخاب شدند.

نجابت در ادامه با بیان اینکه روند مثبتی در ائتلاف اصولگرایان شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: تشکیک در حرکت اصولگرایان برای انتخابات مجلس یک نوع شیطنت پیش پا افتاده سیاسی است که نباید آن را جدی گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بزرگان طیف‌های حاضر در ائتلاف از تصمیم ائتلاف رضایت دارند، ادامه داد: به هر حال ممکن است تعدادی ناراضی وجود داشته باشد اما بنده معتقدم در لیست تهیه شده تعادل به خوبی رعایت شده است.

نجابت در پایان با اشاره به زمان ارائه لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان گفت: سخنگوی ائتلاف باید حرف آخر را در رابطه با زمان انتشار لیست بزند اما به نظر می رسد احتمالا این لیست فردا منتشر شود.
برچسب ها: صراط ائتلاف نجابت
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز