۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

شاعر حامی فتنه در شب شعر انقلاب!

سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب، از شاعر فتنه گر به منظور شعرخوانی برای انقلاب دعوت کرد.
کد خبر : ۲۸۵۰۷۱
صراط: فارس به نقل از سایت رویش نیوز، نوشت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بعنوان متولی آئین های فرهنگی وتفریحی مرتبط با شهرداری، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب، از شاعر فتنه گر به منظور شعرخوانی برای انقلاب دعوت کرد!

در این آئین که با عنوان "شعر انقلاب" از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و همراه با تبلیغات گسترده در فضای عمومی شهر و رسانه های شهرداری برگزار می شود از ساعد باقری که یکی از شاعران فعال در فتنه سال 88 بود، دعوت شده است.

وی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با حضور در محافل متعدد فتنه گران، از جایگاه، شهرت و زمینه فعالیت خود به منظور التهاب آفرینی و تحریک معترضان استفاده نمود، هم اینک نیز پس از گذشت شش سال ازآن ایام همچنان به تحرکات و اقدامات ساختارشکنانه و غیرقانونی خود ادامه می دهد.

میهمان "شعر انقلاب" سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بنابرخبر منتشر شده در تاریخ 14 بهمن ماه سایت ضدانقلاب کلمه، در جدیدترین اقدام ساختارشکنانه خود پس از حضور در منزل خانواده یکی از سران فتنه، با انتشار روایت این دیدار، پیغام یکی از فتنه گران محصور که بصورت تلفنی و در این دیدار نقل شده بود را در فضای مجازی منتشر نمود.

این شاعر فعال در فتنه در ادامه و خطاب به سران فتنه 88 می افزاید: کاش دست کم مى دانستند چه دل هایى برایشان مى تپد. دعا کردیم که عقلانیتى سبب ساز حل مشکل شود، اللهم فک کل اسیر!

اینک این سؤال باقی است که سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان چگونه در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آئین شعرخوانی که با نام انقلاب برگزار می نماید، از شاعری که در زمره فعالان فتنه بوده و پس از آن نیز تاکنون و حتی طی روزهای گذشته به اقدامات ساختارشکنانه و دفاع از آشوبگران و مخلین امنیت کشور ادامه می‌دهد، دعوت می نماید.
برچسب ها: صراط فتنه باقری