۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

ماجرای دیدار وزیر کشور با رهبر انقلاب

قائم مقام وزیر کشور گفت که ملاقات وزیر کشور با رهبر انقلاب طبق روال عادی و در چارچوب ملاقات دوره‌ای مسئولان نظام بوده است.
کد خبر : ۲۸۵۰۸۱
صراط: ایسنا نوشت: قائم مقام وزیر کشور گفت که ملاقات وزیر کشور با رهبر انقلاب طبق روال عادی و در چارچوب ملاقات دوره‌ای مسئولان نظام بوده است.

حسینعلی امیری با اشاره به این‌که «آن‌چه در برخی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده چیزی جدیدی نبوده است»، افزود: آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران و فرماندارن که دو هفته قبل برگزار شد به این ملاقات اشاره کرد. این ملاقات هم به جهت جایگاه آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و هم به عنوان رئیس شورای امنیت کشور با رهبر معظم انقلاب یک دیدار معمولی و متعارف و در جهت ملاقات دوره‌ای مقامات و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب تعریف می‌شود. البته به این علت که این ملاقات با دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان مقارن بوده است در سایت ها پررنگ تر منعکس شد.

وی با بیان این‌که «از جزئیات مباحث مطرح شده در دیدار وزیر کشور با رهبرمعظم انقلاب بی‌اطلاع هستم» گفت: طبیعتا با توجه به در پیش بودن انتخابات به نظر می‌رسد که موضوعات مربوط به انتخابات در این ملاقات مطرح شده و وزیر کشور نیز از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کرده باشد.

وی درباره ارتباط این ملاقات با نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در شورای نگهبان گفت: مهلت 20 روزه شورای نگهبان برای تایید یا رد صلاحیت‌های نامزدهای مجلس، جمعه گذشته به پایان رسید اما ملاقات آقای رحمانی فضلی با رهبرمعظم انقلاب مربوط به هفته‌های گذشته است.