۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
سرلشکر فیروزآبادی:

امریکا بر اسب بیمار سعودی‌ها سوار است/ رژیم صهیونیستی افسار این اسب را به دست گرفته و هر 3 دائما به زمین می‌خورند

سرلشکر فیروزآبادی گفت: تهدید به لشکرکشی سعودی‌ها به سوریه شکست آمریکا در آن منطقه را تصدیق می‌کند‬.
کد خبر : ۲۸۵۱۵۲
صراط: میزان نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ریشه همه انفجارات تروریستی و جنایات داعش در وهابیت سعودی است گفت: تهدید به لشکرکشی سعودی‌ها به سوریه شکست آمریکا در آن منطقه را تصدیق می‌کند‬.

سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با نگاه به تحولات جاری منطقه و تهدیدات اخیر سعودی‌ها مبنی بر لشکر کشی به سوریه اظهار داشت: امروز سیاست امریکا در منطقه غرب آسیا بر اسب وحشی، لنگ و بیمار سعودی‌ها  سوار است. عربستان سعودی با شکست های پی در پی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تروریستی با رنجوری و ناتوانی، با عصبیت به هر سو می تازد و در چنین وضعیتی امریکا فقط چشم به دریاچه نفت ارزان، همراه سیاست سعودی‌ها شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس که در ناکامی مطلق به سرمی برد امروز افسار این اسب را به دست گرفته است و هر سه دائما به زمین می خورند و با یک عصبیت و سازش جدید و دوباره از جا برمی‌خیزند.

فیروزآبادی با بیان اینکه هیچ یک از کشورهای مسلمان در غرب آسیا و شمال افریقا از توطئه مثلث شوم امریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در امان نمانده است، خاطرنشان کرد: هر روز خبر یک انفجار ترویستی یا یک جنایت داعشی و یا تهدید به لشکرکشی به یکی از کشورهای مسلمان به گوش می رسد که البته ریشه همه آنها در وهابیت سعودی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: وقت آن رسیده است که کشورهای مسلمان به هوش آیند و به فکر امنیت، استقلال، اقتصاد و فرهنگ مردم خود باشند و امریکایی ها را از این اسب پیاده کنند.

فیروزآبادی در ادامه به آشکار شدن اختلافات و جدال قدرت در آل سعود گفت: اختلافات میان خاندان سعودی از یکطرف و سلطه طلبی بر کشورهای عرب و مسلمان از سوی دیگر در کنار  کشتار مردم بی گناه یمن و حجاز، دل های حاکمان بی تجربه و بی خرد سعودی را سیاه کرده است و تردیدی نیست فواره چون بلند شود، سرنگون شود.

وی همچنین تهدید سعودی‌ها مبنی بر لشکرکشی به سوریه را از نکات قابل تامل در عرصه تحولات امروز منطقه توصیف و افزود: مردم سوریه پس از تحمل چند سال جنگ و تروریسم تحمیلی سعودی‌ها، تازه وحدت پیدا کرده اند و با سرکوب تروریست و  دست یابی به پیروزی‌های راهبردی دارند به ساحل آرامش می‌رسند که شاهد بلند شدن صدای سعودی‌ها مبنی بر اعزام نیروی زمینی به سوریه هستیم و متاسفانه کارتر وزیر دفاع امریکا که خود تحریک کننده آل سعود به جنگ است از آن حمایت می کند اما این نشانه سرگردانی آنها بوده و شکست کامل آنها در این میدان را تصدیق می کند.

فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: آل سعود و امریکا راهی ندارند جز آنکه از  ظلم و خون ریزی و تهدید و ارعاب تو خالی علیه کشورهای منطقه دست برداشته و در سیاست های شکست خورده تجدید نظر کنند، تا منطقه دوباره آرامش را بخود ببیند و ملت ها هم به حل مسائل خود بپردازند.
برچسب ها: صراط آمریکا سعودی