۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

بازیگری که هنوز در آی‌سی‌یو است

تهیه‌کننده سریال «دوردست‌ها» با اعلام اینکه مجموعه‌اش قرار است در سال جدید از تلویزیون پخش شود‌، حال این روزهای جمال اجلالی - بازیگر این مجموعه - که چندی پیش دچار عارضه مغزی شده بود را نسبتا خوب توصیف کرد.
کد خبر : ۲۸۵۱۵۴
صراط: ایسنا نوشت: تهیه‌کننده سریال «دوردست‌ها» با اعلام اینکه مجموعه‌اش قرار است در سال جدید از تلویزیون پخش شود‌، حال این روزهای جمال اجلالی - بازیگر این مجموعه - که چندی پیش دچار عارضه مغزی شده بود را نسبتا خوب توصیف کرد.

فریبا توکلی گفت: آقای اجلالی همچنان در بیمارستان بوعلی ساری در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند. خدا را شکر در این مدت ایشان افت هوشیاری نداشتند و حالشان بدتر نشده و خونریزی در حال جذب است، اما فعلا در بیمارستان بستری هستند و اجازه انتقال به تهران ندارند؛ ضمن اینکه پزشک معالجش زمانی برای ترخیص وی از بیمارستان مشخص نکرده است و این اتفاق بستگی به حالش دارد.

وی اعلام کرد: تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» 11 بهمن ماه به پایان رسید و اکنون تدوین نهایی و ساخت تیتراژ آن در حال انجام است که به‌زودی به پایان می‌رسد و آن‌را تحویل شبکه اول می‌دهیم.

تهیه‌کننده «دوردست‌ها» در پایان گفت: سریال «دوردست‌ها» طبق اعلام شبکه اول قرار است بعد از تعطیلات نوروز به روی آنتن برود به دلیل اینکه تعداد قسمت‌های این مجموعه زیاد است و ما نمی‌توانیم کار را به پخش برسانیم.

سریال «دوردست‌ها» محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که به کارگردانی جواد ارشاد در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای آماده پخش شده است.

دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، محمد عمرانی، سیامک اطلسی، بهرام ابراهیمی، کوروش سلیمانی، جمال اجلالی، پویا مهدوی زاده، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی و ... از بازیگران سریال «دوردست‌ها» هستند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز