۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
ماجرای "شهرزاد" چند قسمتی می شود؟

حمله به نهادهای امنیتی و دفاع از یک کشف حجاب کرده/ عصبانیت سرافراز از چیست؟!

شگفت آورتر اینکه او در قسمتی از دفاعیه خود از میرقلی خان، و تاختن به یک نهاد امنیتی به "عملیات روانی علیه رسانه ملی" اشاره می کند و در بخش دیگری از گفت و گویش، هدف نهایی طراحان عملیات روانی مدنظر خود را نه صداوسیما بلکه "آسیب زدن به نظام" می داند!
کد خبر : ۲۸۵۱۵۷
"گروه سیاسی صراط" - محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما اخیرا به بهانه دفاع از یکی از کارکنان سابقش، حملات تندی علیه یک نهاد امنیتی کشور انجام داده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، سرافراز در مصاحبه ای که چند روز پیش انجام داد، ضمن حمایت تمام و کمال از شهرزاد میرقلی خان، بازرس ویژه سابق او در صداوسیما گفت: "عوامل یک دستگاه امنیتی با فراخواندن وی و بیان این‌که چرا کتاب چاپ کرده یا چرا با رسانه‌ها مصاحبه کرده است، از خانم میرقلی‌خان خواستند کشور را ترک کند. چنین برخوردی با ایشان غیرمنطقی بود چون کتاب نوشته شده سند محکومیت آمریکاست، وی به توصیه‌ ما کتاب نوشت چون بسیاری از زندانیان در آمریکا جرات نگارش آنچه را برآنها گذشته است، ندارند لذا این آقایان بایستی توضیح دهند چرا با ایشان چنین برخوردی داشته‌اند. ابتدا اتهام مضحک جاسوسی زدند و بعد که مدرک نداشتند، حرف خود را پس گرفتند."

شهرزاد میرقلی خان پیش از این مدیر روابط عمومی شبکه پرس تی وی بود که پس از ارتقاء سرافراز به ریاست صداوسیما، بازرس ویژه او شد. حمایت سرافراز از میرقلی خان در حالی است که وی اخیرا پيش از عزيمتش به عمان، در فيلمي اينگونه عنوان مي كند كه در جمهوري اسلامي فقط يك مرد وجود دارد و آنهم محمد سر افراز است و پس از خروج از کشور، کشف حجاب کرده است. چنین اظهارات و حمایتی تا کنون از زبان سرافراز در وصف هیچ یک از مدیران زیر دست او شنیده نشده است.

اما نکته قابل تامل در مورد اظهارات سرافراز حمله تند و بی سابقه اش به یک نهاد امنیتی است. سرافراز این نهاد امنیتی را به صراحت به "برخورد غیرمنطقی" و اتهام زنی مضحک" به میرقلی خان متهم کرده و خروج بازرس ویژه خود از کشور را خواست این نهاد دانسته است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که اولا چرا رئيس سازمان صدا و سيما از یکی از کارکنان پیشین خود که پس از خروج از کشور بلافاصله کشف حجاب هم کرده، چنین حمایت می کند؟ آیا اینکه میرقلی خان سابقه زندانی شدن در آمریکا و حمایت مسئولان وقت کشورمان از خود را دارد، دلیل کافی برای مبرا دانستن وی از هر گونه اشتباهی است؟

ابهام دیگر، اصرار سرافراز بر حمله به یک نهاد امنیتی کشور به بهانه دفاع از بازرس مساله دار خود است. اتهاماتی که رییس رسانه ملی درباره این نهاد امنیتی به کار برده تامل برانگیز است.

شگفت آورتر اینکه او در قسمتی از دفاعیه خود از میرقلی خان، و تاختن به یک نهاد امنیتی به "عملیات روانی علیه رسانه ملی" اشاره می کند و در بخش دیگری از گفت و گویش، هدف نهایی طراحان عملیات روانی مدنظر خود را نه صداوسیما بلکه "آسیب زدن به نظام" می داند!

حمله به نهادهای امنیتی و دفاع از یک کشف حجاب کرده/ سرافراز به دنبال چیست؟!

سرافراز در قسمتی از مصاحبه اش گفته: "اتهامات و برچسب‌هایی که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مورد وی مطرح شده مانند جاسوسی، اختلاس، نفوذی و داشتن روابط نامشروع ناشی از بداخلاقی است، دیگر اتهامی نبود که به ایشان نچسبانده باشند چنین برخورد و برجسته‌سازی آن در سطح برخی رسانه‌ها نشان می‌دهد طراحان عملیات روانی علیه رسانه ملی پروژه ویژه‌ای را در دست اقدام دارند این در حالی است که با گذشت یک ماه از موضوع و حتی برخوردهای غیرقانونی نظیر به سرقت بردن لپ‌تاپ و عکس‌های شخصی ایشان و عدم ارائه پاسخ قانع‌کننده و حتی ندادن یک برگ توضیح از سوی نهادهای ذی‌ربط لازم دانستم توضیحاتی را در این خصوص ارائه کنم." او سپس افزوده است که "به نظر من، هدف نهایی طراحان عملیات روانی صرفا صداوسیما نیست بلکه در اصل آنها به دنبال آسیب زدن به نظام هستند."

آیا از نظر رییس سازمان صداوسیما، یک نهاد امنیتی کشور با جوسازی علیه رسانه ملی به دنبال آسیب زدن به نظام است؟! واقعا سرافراز از این جوسازی اخیر خود چه هدفی را دنبال می کند؟

اينها همه در حالي است كه متاسفانه بعد از خروج شائبه دار شهرزاد مير قلي خان بازرس ويژه محمد سرافراز از ايران و كشف حجاب وي، شينا شيراني يكي از مجريان زن شبكه پرس تي وي پس از خروج از ايران مطالب عجيب و زننده اي را پيرامون يكي از مديران اين شبكه در رسانه هاي ضد انقلاب مطرح كرده كه البته اين موارد نيز هنوز با واكنش رئيس رسانه ملي مواجه نشده است.
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۳۲
۳۷
آقای صراط محترم
شما اگر واقعاً دلسوز انقلاب هستید و در خط رهبری هستید نباید با اینگونه تیتر جهت دار فرد منصوب رهبری را بمباران کنید
ثانیاً چه حرف نامربوطی آقای سرافراز در صحبتشون زدند که اینگونه برآشفتید
ثالثا آیا بر شما پوشیدست که ضربه به صدا و سیما ضربه با حیثیت نظام است
البته مورد سوم را خود شما هم خوب میدانید و خوب جایی را هدف گرفتید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۴۱
۲۰
کجا کشف حجاب کرده؟ عکسش و سندش کجاست؟ یکی توی منزل شخصیش عکس میگیره میزاره توی اینترنت این میشه کشف حجاب آخه؟؟ کجا بوده این کشف حجاب؟ توی خیابونای یک کشور خارجی یا در یک کانال تلویزیونی معروف؟اگر اینجوری باشه همه عکسهای شخصی خانمها در منزل شخصی خودشان به شرط انتشار در اینترنت میشه کشف حجاب!!!!
ناشناس
|
France
|
۲۱:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۲۲
۱۲
شعار اسکتبار ستیزی هم خوب شده واسه سر کیسه کردن ملت . شعار مرگ بر آمریکا بده پیشرفت کن پست و مقام بگیر.کاش سرافراز درباره مدیر و مجری پرس تی وی هم یه توضیح کلی میداد و میگفت در پرس تی وی چی داره میگذره ؟ شهرزاد میرقلی خان خودش گفته به جاسوسی و فساد اخلاقی متهم شدم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۱۷
۷
صراط فک کنم کلا مخلف همه چی هستی . هر کی انتقاد کنه سریع میری دنبال میگردی یه چیزی بر علیه اش گیر بیاری چاپ کنی. بهتره اسم سایتت رو بجای صراط بداری من کلا با همه مخالفم مگر اینکه خلافش ثابت بشه اگرم ثابت شد بازم مخالفم
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۲۴
۱۲
برو بمیر صراط چرندیات هم حدی داره. مطلب نداری خزعبلات مینویسی
ناهید
|
Spain
|
۰۸:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۹
۲۸
بازرس ویژه !!!
مرگ بر بی حجاب.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۱۹
۲۰
سلام علیکم، برادران و خواهران صراطی، مراقب اخبار و مطالبی که منتشر می کنید باشید، هدف قرار دادن آقای سرافراز بسیار مشکوک است باتوجه به اینکه دولت راستگویان و آقای رفسنجانی از عملکرد ایشان ناراضی هستند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۱۰
داره کم کم دستش رو میشه
سوتی داد
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۱۵
آقای سرافراز از فراری دادن بازرس خودش که رفته کشف حجاب هم کرده عصبانیه ولی در مورد فراری دادن نخبگان این مملکت واکنشی نشان نمی دهد!
مرگ خوبه ولی برا همسایه، اینطور نیست آقای سرافراز؟؟؟؟
بعضی وقتا خیاط هم می افته تو کوزه برادر
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۶
۷
عجب بازرسی اا واقعا ویژست.میبینم اونایی که تا یکی روسریشو بر میداره چنان تو بوق و کرنا میکنن حالا که به نفعشون نیست به صراط میتوپن.باشه تو راست میگی برادر کامنت گذار اا بالاخره کشف حجاب خوبه یا بد تکلیف ما رو روشن کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۱۴
۴
لب تاب طرفو ازش گرفتن. خب عکس بی حجابشو از لب تاب شخصیش گرفتن و منتشر کردن. اگه سند داری که کشف حجاب کرده رو کن. این عکس بی حجاب تو خونه است. اینجور با آبروی مردم بازی نکن صراط. یک روز باید پاسخ بدی. تازه اینکه چون یک نهاد امنیتی یک حرفی زده پس حتما درسته، حرف درستی نیست چون در موضوع قتل های زنجیره ای آقای امامی رو فاسدان نفوذی در سیستم امنیتی شهید کردند. هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. بنابراین صراط جان بجای احساسی تصمیم گرفتن صبر می کردی تا نتیجه کاملا مشخص می شد بعد منتشر می کردی. هیچ می دانید اگر این خانم کشف حجاب نکرده باشد و خبر شما اشتباه باشد و شما عکس او را متشر کرده اید چه گناهی مرتکب شده اید؟؟ از خدا بترسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۵
۱۵
خیلی متن قشنگی بودمرسی.برعکس کسانی میگن صراط یکجانبه وقصدتخریب داره من میگم واقعاعقداخوت باهیشکی نبسته،وهمه راقشنگ نقدمیکنه.مرسی خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۸
یک سایت خبری افتاده دست یک عده بچه و این افراد بدون هیچ فکر و اندیشه ای با آبروی مردم و نظام بازی می کنند. متاسفم برات صراط.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۲۰
۳
صراط، اگه جرات داری همه ی نظرات انتقادی را منتشر کن.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
۰
۰
عقل هم چیز خوبیه. اما بعضی ها طرز استفاده از این نعمت خدادای رو یا بلد نیستن یا اینکه عقل ناسلیم دارند. صراط واقعیت رو گفته. اصن نیاز به گفتن صراط نبود. چهره و چشای این خانوم داد میزنه میگه غیر موجه ام..