۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

عارف: انتظار داشتیم چهره‌های شاخص ما تایید شوند/ در کل از رایزنی‌ها با شورای نگهبان راضی هستیم

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم شورای نگهبان چهره های شاخص ما را تایید کند ولی اینگونه نشد ولی در کل از رایزنی ها با شورای نگهبان راضی هستیم.
کد خبر : ۲۸۵۱۸۰
صراط: فارس نوشت: رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: لیست اصلاح‌‌طلبان ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد.

محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باید همه احزاب، دست‌اندرکاران انتخابات، اعضای هیأت نظارت بر انتخابات مرُ قانون را ملاک قرار دهند چرا که در این صورت است که بسیاری از مشکلات و چالش‌ها رفع خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر لیست نهایی تأیید صلاحیت‌شده‌ها بیرون بیاید و افراد شاخص شما تأیید نشده باشند واکنش شما چیست، افزود: البته بنده عضو حزب نیستم. ما جبهه اصلاحات را در اختیار داریم و انشاءالله لیستی خواهیم داد که مردم با خیال راحت به همه آن لیست رأی بدهند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: لیست ما ظرف یکی دو روز آینده نهایی خواهد شد چرا که ما هنوز منتظر نهایی شورای نگهبان هستیم و آخر وقت امروز گفته‌اند صلاحیت برخی‌ها قطعی خواهد شد.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ساز و کار اصلاح‌طلبان برای تهیه لیست، تصریح کرد: ما طبق فرم فام عمل می‌کنیم؛ ویژگی‌های مورد نظر کاندیدای اصلاح‌طلب در هزار امتیاز مشخص کردیم و هر کسی بخواهد این لیست را در لیست اصلاح طلبان باشد باید این فرم را پر کند و بر اساس شاخص‌ها و معیارها امتیاز داده می شود.

وی ادامه داد: ما در فرم فام از لحاظ جنسیت امتیازی را به خانم‌ها داده‌ایم و بر همین اساس لیست نهایی را منتشر خواهیم کرد.

 همچنین عارف تصریح کرد: لیست را شب بیستم یا بیست و یکم بهمن ارائه می‌کنیم ولی تاکنون کاری در مورد لیست نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم شورای نگهبان چهره های شاخص ما را تایید کند ولی اینگونه نشد ولی در کل از رایزنی ها با شورای نگهبان راضی هستیم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز