۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

آیت‌الله آملی: انقلاب اسلامی نظیر ندارد

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ابعاد برجسته انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بی‌بدیل در تاریخ جهان و منطقه است.
کد خبر : ۲۸۵۲۱۱
صراط: فارس نوشت: رئیس قوه قضائیه با اشاره به ابعاد برجسته انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بی‌بدیل در تاریخ جهان و منطقه است.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در آیین تجدید میثاق مسئولان قوه قضائیه با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) که در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و درود و سلام به روح امام راحل و ارواح طیبه شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی حادثه‌ای بی‌بدیل در تاریخ جهان و منطقه است و معمار کبیر انقلاب اسلامی با ارشادات خود، مردم را به انقلاب تشویق کرد.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در منطقه نظیری ندارد، خاطر نشان کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه اتکای انقلاب اسلامی به مردم و حضور پرشور آنها در صحنه‌های مختلف انقلاب است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در مراحل مختلف بر حضور مردم در صحنه تاکید داشتند.

آیت‌الله آملی لاریجانی تاکید کرد: تا زمانی که حضور پرشور مردم در صحنه باشد انقلاب با اقتدار ایستاده و این انقلاب تضمین شده است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان بی‌بدیل کرده است، گفت: همه باید در راستای حفظ و حراست از این انقلاب کوشا باشند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در دفاع از نظام همواره در صحنه‌های مختلف حضور باشکوهی داشتند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و یوم‌الله 22 بهمن نیز با حضور باشکوه در صحنه از آرمان‌های نظام و انقلاب و آرمان‌هایی که امام راحل آن را ترسیم فرمودند دفاع خواهند کرد.

آیت‌الله لاریجانی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه دشمنان نظام را مایوس می‌کند، خاطر نشان کرد: حضور  مردم در صحنه دشمنان را از تعرض و سلطه‌گری به کشور باز می‌دارد و سبب می‌شود که آنان این فکر را از سر خود بیرون کنند.

وی ادامه داد: مردم غیور ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن امسال با شکوه‌تر از گذشته در صحنه حضور پیدا کرده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: ما نیز در قوه قضائیه که یکی از ارکان نظام است با تمام توان از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و در مسیر اهداف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌داریم.

آیت‌الله لاریجانی در پایان تصریح کرد: با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید بیعت کردیم و با تمام توان برای خدمت‌رسانی جهت تحقق اهداف انقلاب تلاش خواهیم کرد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز