۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

یک عراقی نام فرزندش را "خمینی" گذاشت

عشق به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی موجب شد تا استاد عراقی دو فرزند خود را به برکت انقلاب به نام امام خمینی نامگذاری کند.
کد خبر : ۲۸۵۲۴۹
صراط: خبرگزاری صداوسیما نوشت: عشق به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی موجب شد تا استاد عراقی دو فرزند خود را به برکت انقلاب به نام امام خمینی نامگذاری کند.

دکتر هاشم الکندی استاد دانشگاه عراقی از دوستداران انقلاب اسلامی است.  او دو فرزند دارد به نام های خمینی و روح الله .
این استاد عراقی می گوید : خانواده ما شیفته امام خمینی و انقلاب اسلامی هستند و حتی پدرم نیز هنگامی که امام در نجف بود ، همواره به دیدن ایشان  می رفت.
دکتر هاشم الکندی می گوید : عشق به امام موجب شد تا من فرزند بزرگم را در زمان رژیم صدام روح الله بنامم و فرزند دومم را که بعد از سرنگونی صدام به دنیا امد ، خمینی نام گذاری کردم.
دکتر هاشم ، کتابخانه ای دارد کوچک ، اما پر از خاطرات انقلاب . به طوریکه کتاب های امام خمینی ، ایت الله خامنه ای و شهید مطهری را به راحتی می توان در این کتابخانه یافت.
دکتر هاشم الکندی می گوید : با وجودی که تاکنون به ایران نیامده است اما همیشه خاطرات انقلاب اسلامی و داستان رشادتهای امام خمینی و ملت ایران را برای فرزندانش بازگو می کند و فرزندانش نیز به قدری با امام و انقلاب اشنا شدند که در میان همکلاسی های خود به نام هایی که دارند ، افتخار می کنند.
آرزوی این خانواده عراقی سفر به ایران است و زیارت بارگاه مطهر امام خمینی است.  
روح الله هاشم هم اکنون شانزده سال سن دارد و در مرحله دبیرستان در بغداد درس میخواند و خمینی چهارده ساله نیز در کلاس دوم راهنمایی تحصیل می کند.
انها می خواهند با آموختن علمی مفید نام امام خمینی را تا ابد جاودان نگاه دارند.