۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
سرلشکر جعفری:

در سال 88 دشمن، از حمله نرم خود نتیجه معکوس گرفت/ بعد از فتنه 88 داعش را به راه انداختند

سرلشکر جعفری گفت: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را براه انداخت.
کد خبر : ۲۸۵۳۰۸
صراط: فرمانده سپاه با بیان اینکه باید مشکلات در داخل کشور توجه مان را به تقویت مبانی انقلاب اسلامی معطوف کنیم گفت: باید با همت والا و عمل به آرمانهای انقلاب باید مشکلات را از سر راه برداریم.

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع پاسداران سپاه عاشورا در حسینیه امام خمینی سپاه استان، با بیان اینکه لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی های برجسته ای ایفا کرد افزود: خط شکنی های این لشکر زبانزد خاص و عام بود و امروز نیز سپاه عاشورا نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف انقلاب دارد.

وی تصریح کرد: امروز باب جهاد و شهادت باز است و این روحیه باعث شده تا ایران اسلامی با وجود دشمنی های داخلی و خارجی با عزت، با اقتدار و عظمت به راه خود ادامه می دهد و هر روز این اقتدار روز افزون می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: علی رغم خواست و اراده دشمن، امنیت ایران اسلامی مستحکم تر از قبل می باشد که باید آنرا قدر دانست.

جعفری تصریح کرد: امروز کانون ایستادگی در مقابل استکبار، ایران اسلامی است و باید برای عمق بخشی به اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم .

وی یادآور شد: 37 سال بعد از انقلاب دستاوردهای بزرگی کسب کرده ایم و راه زیادی نیز در پیش داریم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد گفت: در بعد خارجی پیشرفت ها چشمگیر  است و این مرهون هدایت های رهبر انقلاب و ایستادگی ملت در مقابل زور گویی هاست و در بعد داخلی نیز باید با همت والا و عمل به آرمانهای انقلاب باید مشکلات را از سر راه برداریم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آرامشی که امروز مردم ایران دارند علی رغم مشکلات داخلی و اقتصادی چیزی جز الطاف الهی نیست.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه ما باید همیشه آمادگی های لازم در مقابل تهدیدات را داشته باشیم، اذعان داشت: سالهاست که با جنگ روبرو هستیم و آنرا احساس نمی کنیم.

به گفته ی وی، آنچه که امروز ایران اسلامی را تهدید میکند جنگ نرم و جنگ فرهنگی و سیاسی دشمن بر علیه ماست لذا همه ما وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه تنها دغدغه رهبر انقلاب مشکلات فرهنگی است. ادآور شد: در سال 88  دشمنان، با هوشیاری رهبر انقلاب و مردم ، از حمله نرم خود نتیجه معکوس گرفتند آنها بنا داشتند ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت را بزنند اما مردم با هوشیاری کامل مقابل آن توطئه ایستادند.

سرلشکر جعفری اذعان داشت: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را براه انداخت اما امروز مکر الهی بر مکر دشمنان غلبه کرد و دستاوردهای مهمی در منطقه به نفع جبهه مقاومت حاصل شد.
برچسب ها: صراط سپاه فتنه