۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

اطلاعیه برنامه نود درباره کانال تلگرامی

اگر زمانی مجوز داشتن صفحات مجازی از طرف سازمان صدا و سیما صادر شد، از طریق برنامه و وب سایت نود در این باره اطلاع رسانی می شود.
کد خبر : ۲۸۵۳۱۱
صراط: وبسایت برنامه نود نوشت: با توجه به موج روز افزون استفاده از صفحات مجازی و وجود صفحات زیادی به نام برنامه و وب سایت نود و همچنین مجری و تهیه کننده این برنامه، تیم برنامه و وب سایت نود ذکر نکاتی را در این باره لازم می داند.

همانطور که دوشنبه شب،عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده این برنامه اعلام کرد، برنامه نود هیچ کانالی در تلگرام، هیچ صفحه ای در اینستاگرام و دیگر صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی ندارد و هر چه به نام برنامه، مجری و تهیه کننده برنامه و وب سایت نود ساخته شده است جعلی است و مورد تایید گردانندگان برنامه و وب سایت نیست.

البته ذکر این نکته لازم است که برنامه نود، حدود چهار ماه پیش کانال تلگرامی به نام «برنامه نود» ایجاد کرد که پس از مصوبه سازمان صدا و سیما مبنی بر اینکه هیچ برنامه تلویزیونی نمی تواند کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داشته باشد،‌ این کانال غیر فعال شده است و کانالی به نام «برنامه نود» دیگر فعالیتی ندارد.

متاسفانه به نام برنامه، وب سایت نود و مجری و تهیه کننده این برنامه، کانالها و صفحات اینستاگرامی تقلبی زیادی ایجاد شده است که در این باره اعلام می شود برنامه نود به هیچ عنوان مسئول محتوای کانالها و صفحات مجازی که به نام برنامه، مجری و تهیه کننده برنامه و وب سایت رسمی برنامه نود ایجاد شده نیست و اگر زمانی مجوز داشتن صفحات مجازی از طرف سازمان صدا و سیما صادر شد، از طریق برنامه و وب سایت نود در این باره اطلاع رسانی می شود.