۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

ایران ۱۰ آمبولانس به فلسطین اهدا کرد

آمبولانس‌های مذکور از طریق اردن و با عبور از کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی به نوار غزه واصل و تحویل شعبه هلال‌احمر فلسطین در غزه شد.
کد خبر : ۲۸۵۳۷۴
صراط: تسنیم نوشت: معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر از اهدای ۱۰ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل از سوی هلال‌احمر ایران برای کمک به هلال‌احمر فلسطین خبر داد.

محمد شهاب‌الدین محمدی عراقی - معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: به دنبال جنگ 50 روزه غزه در تابستان 93، جمعیت هلال‌احمر ایران با توجه به انهدام 47 دستگاه آمبولانس هلال‌احمر فلسطین در طول جنگ از سوی رژیم اشغالگر قدس و نیاز این کشور، اقدام به خرید 10 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل برای کمک به مردم این کشور کرد.

وی افزود: بر این اساس برای ارسال این آمبولانس‌ها به باریکه غزه اقدامات لازم انجام شد و با پیگیری‌ها و مساعدت دفتر لجستیک فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ، آمبولانس‌های مذکور از طریق اردن و با عبور از کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی به نوار غزه واصل و تحویل شعبه هلال‌احمر فلسطین در غزه شد.

به گزارش هلال احمر، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: در این زمینه رئیس جمعیت هلال‌احمر فلسطین با ارسال نامه‌ای خطاب به هلال احمر ایران ضمن تقدیر از حمایت‌های صمیمانه جمعیت هلال‌احمر ایران، وصول 10 دستگاه آمبولانس اهدایی جمعیت برای کمک به مردم آسیب‌دیده غزه را اعلام کرد.