۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

تکذیب شایعه‌ای درباره کاظم جلالی

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: خبر نامزد شدن من از شاهرود و اینکه به دلیل قرار نگرفتن در لیست ۳۰ نفری اصولگرایان تهران این تصمیم را گرفتم از اساس کذب محض است.
کد خبر : ۲۸۵۳۸۱
صراط: ایلنا نوشت: رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: خبر نامزد شدن من از شاهرود و اینکه به دلیل قرار نگرفتن در لیست ۳۰ نفری اصولگرایان تهران این تصمیم را گرفتم از اساس کذب محض است.

کاظم جلالی در تشریح این موضوع که برخی نمایندگان می‌گویند نامه آقای لاریجانی به او برای حضور در انتخابات تبلیغاتی بود، اظهار داشت: ماجرای تصمیم من به کناره‌گیری از انتخابات مجلس و نامه آقای لاریجانی هیچ ارتباطی با بازی‌های سیاسی ندارد. تصمیم من از ابتدا بر این بود که حداقل برای این مقطع در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکنم.

او ادامه داد: اما با اتفاقاتی که بعداً افتاد و با صحبت‌هایی که با آقای لاریجانی داشتم، و همچنین با توجه به نامه متواضعانه ایشان و در ‌‌نهایت تقاضاهای بزرگانی دیگر تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به اینکه عده‌ای می‌گویند چون او در لیست اصولگرایان تهران قرار نگرفته، به ناچار تغییر حوزه داده، اظهار داشت: خبر نامزد شدن من از شاهرود و اینکه به دلیل قرار نگرفتن در لیست ۳۰ نفری اصولگرایان تهران این تصمیم را گرفتم از اساس کذب محض است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: من به عنوان یک سیاستمدرا اصولگرا از تهران برای حضور در انتخابات مجلس نامزد شده‌ام و در حال حاضر فرصت نقل و انتقالات و تغییر حوزه نامزدهای انتخاباتی هم تمام شده است.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم و هنوز در هیچ لیستی حضور ندارم و این مردم تهران هستند که در مورد رای دادن به من تصمیم می‌گیرند.