۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

اسکوچیچ: درمورد داور قضاوتی نمی‌کنم

سرمربی فولاد در مورد داوری تصریح کرد: در مورد داور قضاوتی نمی‌کنم. برای هر دو تیم صحنه‌هایی بود که خطا به سود طرف مقابل اعلام می‌شد که این مسئله طبیعی است و گاهی اتفاق می‌افتد.
کد خبر : ۲۸۵۴۱۲
صراط: فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:ما امروز یک تیم واقعی نبودیم و برای پرسپولیس احترام قائل هستیم.

دراگان اسکوچیچ در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر ایران گفت: قبل از هر چیز به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما امروز یک تیم واقعی نبودیم و برای پرسپولیس احترام قائل هستیم.

وی افزود: بازیکنانم بعد از پیروزی مقابل سپاهان غرور کاذب داشتند و برخی در حد خودشان نبودند. محمدرضا خانزاده و مساریچ امروز آمادگی کامل نداشتند.

سرمربی فولاد افزود: امروز با تلاش فراوان چاگو را به بازی رساندیم. بازی امروز از سوی تیم ما بسیار بد دنبال شد. توپ‌های برگشتی را از دست دادیم. شاید مضحک‌ترین اتفاق بازی آنجا بود که پرسپولیس بازی را به طور کامل در اختیار داشت و ما می‌توانستیم به گل برسیم.

سرمربی فولاد در مورد داوری تصریح کرد: در مورد داور قضاوتی نمی‌کنم. برای هر دو تیم صحنه‌هایی بود که خطا به سود طرف مقابل اعلام می‌شد که این مسئله طبیعی است و گاهی اتفاق می‌افتد. جایی برای  بهانه نداریم. امروز به خودمان باختیم و در سطحی که من از تیم انتظار داشتم ظاهر نشدیم.