۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

دلیل استعفای کی‌روش انتخابات است؟

کارلوس کی روش در گفت و گویی با رسانه خبری تیم ملی اعلام کرد فردا نامه استعفای خود را تقدیم فدراسیون می کند تا رئیس بعدی فدراسیون پس از انتخابات درباره این استعفا تصمیم بگیرد.
کد خبر : ۲۸۵۴۱۶
صراط: ورزش سه نوشت: استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به سرعت تبدیل به مهمترین خبر امروز ایران شد.

کارلوس کی روش در گفت و گویی با رسانه خبری تیم ملی اعلام کرد فردا نامه استعفای خود را تقدیم فدراسیون می کند تا رئیس بعدی فدراسیون پس از انتخابات درباره این استعفا تصمیم بگیرد. نکته مهم در استعفای کی روش این است که به نظر او قصد دارد خود را تبدیل به مهره موثرتری در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران کند.

او در گفت و گوی امروزش دوباره به نام علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون اشاره کرده که از نامزدهای بالقوه جانشینی علی کفاشیان به شمار می‌آید. کی روش که از موضوع عدم دعوت به جلسه فدراسیون فوتبال با دبیرکل فیفا ناراضی است، همچنین با اشاره به مشکلات امکانات تیم ملی تاکید کرده تصمیم گیری در این زمینه را به رئیس بعدی فدراسیون وامی‌گذارد.

البته این بار اول نیست که کی روش و فدراسیون فوتبال در چنین وضعیتی قرار می گیرند اما سرمربی تیم ملی برای اولین بار تاریخی دوردست را برای جدایی انتخاب کرده است. به نظر می رسد رئیس بعدی فدراسیون در نهایت برای حضور در پست خود باید گزینه کی روش و مذاکره با او را در برنامه های خود قرار بدهد. نکته دیگر هم اینکه استعفای کی روش در شرایطی اخبار فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که او در دو بازی باقیمانده تیم ملی در مرحله اول مقدماتی جام جهانی بالای سر ملی پوش ها خواهد بود و آنگاه درباره او و ادامه حضور یا قطع همکاری با وی در مرحله دوم رقابت های جام جهانی تصمیم گیری خواهد شد.