۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

تناقض اظهارات مرعشی و مطهری

درحالی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از انتشار فهرست این جریان برای انتخابات مجلس با سرلیستی عارف و حضور مطهری خبر می‌دهد، اما مطهری تاکید دارد که صدای ملت با هیچ گروهی برای انتشار لیست ائتلاف نمی‌کند.
کد خبر : ۲۸۵۴۱۹
صراط: فارس نوشت: درحالی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از انتشار فهرست این جریان برای انتخابات مجلس با سرلیستی عارف و حضور مطهری خبر می‌دهد، اما مطهری تاکید دارد که صدای ملت با هیچ گروهی برای انتشار لیست ائتلاف نمی‌کند.

در آستانه انتشار لیست نهایی اصلاح طلبان، اظهارات متناقضی از سوی چهره های برجسته این جریان شنیده می شود.

سید حسین مرعشی عضو شوراى عالى سیاستگذارى ائتلاف اصلاح طلبان امروز با از انتشار فهرست اصلاح طلبان با سرلیستی محمد رضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری این جریان خبر داد و گفت: شنبه (فردا) لیست ائتلاف اصلاح طلبان منتشر مى‌شود و على مطهرى نیز نفر دوم لیست اصلاح طلبان است.

مرعشى افزود: لیست اصلاح طلبان با عنوان «ائتلاف ٩٢؛ گام دوم» منتشر می‌شود و متشکل از 8 خانم و ٢٢ آقا خواهد بود.

این در حالی است که علی مطهری پیش از این در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر ائتلاف اصلاح طلبان،‌ اعتدالیون و صدای ملت با یکدیگر، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرده بود که «صدای ملت با هیچ گروه اصلاح‌طلب یا اصولگرا ائتلاف نکرده است.»

این کاندیدای انتخابات مجلس، اضافه کرد که صدای ملت فهرست انتخاباتی خود را ظرف دو روز آینده منتشر خواهد کرد.
تناقض در اعلام خبر «ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالیون و لیست صدای ملت گروه نزدیک به علی مطهری» در آستانه لیست اصلاح طلبان در تهران، از سوی برخی عدم هماهنگی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان تعبیر شده است.
برچسب ها: صراط مرعشی مطهری