۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

گل‌محمدی: استقلال اهواز متحول شده

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: استقلال اهواز با جوانان خوبی که دارد، اگر اول فصل بسته می‌شد جایگاهش قعر جدول نبود و یک امتیاز برای این تیم ارزش ۳ امتیاز را داشت.
کد خبر : ۲۸۵۵۰۴
صراط: تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: استقلال اهواز با جوانان خوبی که دارد، اگر اول فصل بسته می‌شد جایگاهش قعر جدول نبود و یک امتیاز برای این تیم ارزش ۳ امتیاز را داشت.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی زیبایی بود و تماشاگران از آن لذت بردند. ما برای 3 امتیاز بازی با اهواز آمده بودیم و بازیکنانمان برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کردند. من به تک تک بازیکنانم به خاطر تلاش بیش از حدی که انجام دادند افتخار می‌کنم، قابل پیش‌بینی بود که بازی سختی را مقابل استقلال اهواز داریم چون این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده است.

وی افزود: استقلال اهواز با جوانان خوبی که دارد، اگر اول فصل بسته می‌شد جایگاهش قعر جدول نبود، البته فکر می‌کنم یک امتیاز برای این تیم ارزش 3 امتیاز را داشت. پس از گل اول ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متأسفانه با بی‌دقتی بازیکنانمان موقعیت‌های خود را از دست داده و فرصت‌سوزی کردیم، در اکثر دقایق مسلط بر بازی بودیم به غیر از دقایقی که آنها با ارسال‌های بلند خود در نهایت به گل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازهم تأکید می‌کنم دیده شدن تلاش بازیکنان برای بردن ارزشش کمتر از کسب پیروزی نیست. بازی‌های ما فشرده است و باید بازیکنان باتجربه‌ خود را برای بازی‌های بعدی حفظ کرده و تقسیم انرژی کنیم و همه بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود داور یک پنالتی برای تیم ذوب‌آهن نگرفت، اعلام کرد: به نظر من آن صحنه پنالتی بود اما به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ شود، تأکید کرد: باید برای قهرمان شدن بیشتر تلاش کنیم. ضمن اینکه باید هم از نظر مادی و هم معنوی بیشتر مورد حمایت قرار بگیریم تا با روحیه بهتری لیگ را دنبال کنیم. قهرمانی ما در لیگ بستگی به تلاش خودمان دارد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز