۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

شاخص آلودگی هوای امروز تهران +نمودار

معاونت پایش و نظارت محیط زیست استان تهران نیز کیفیت هوای پایتخت را طی روز یکشنیه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه اعلام کرد.
کد خبر : ۲۸۵۵۳۳
صراط: نسیم نوشت: معاونت پایش و نظارت محیط زیست استان تهران درباره وضعیت هوای پایتخت اعلام کرد: به‌دلیل پایداری هوا  و نبود بارندگی شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها و ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون هستیم.

دستگا‌ه‌های سنجش آلودگی هوا در استان تهران اشاره کرد و گفت: جز منطقه 1(ایستگاه اقدسیه) که دارای عدد 98 یعنی شرایط ناسالم برای همه افراد است، بقیه ایستگاه‌ها شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان را نشان می‌دهد.
هوا آلوده‌تر می‌شود

این در حالی است که با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی طی روزهای آینده هوای کشور پایدار است و این موضوع باعث آلوده‌تر شدن هوای شهرهای صنعتی خواهد شد.

هوا آلوده‌تر شد/ شاخص آلودگی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد+نمودار

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی 3 روز آینده برای غالب نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پیامد این موضوع در شهرهای صنعتی را افزایش آلاینده‌های جوی اعلام کرد.