۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

بختیاری‌زاده: استعفای کی‌روش صوری بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تیم ما در این هفته‌ها به خودباوری رسیده است، به امید خدا از دیدار با نفت تهران در هفته بیست و یکم بردهایمان را شروع می‌کنیم.
کد خبر : ۲۸۵۵۶۰
صراط: فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تیم ما در این هفته‌ها به خودباوری رسیده است، به امید خدا از دیدار با نفت تهران در هفته بیست و یکم بردهایمان را شروع می‌کنیم.

سیاوش بختیاری‌زاده در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ما به خود باوری رسیدند. این نفرات جوان تاکنون عملکرد خوبی داشتند و با وجود کم‌تجربه بودن کم کم به مرز پختگی می‌رسیدند. ما امیدواریم که پیروزی‌های خود را از دیدار مقابل نفت تهران آغاز کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش امتیازات زیادی از دست داده و به نظر می‌رسد نا امیدانه در حال تلاش هستند، خاطرنشان کرد: ما ناامید نیستیم و برای هر دقیقه‌ای که پیش رو داریم امید و انگیزه داریم. ما فعالیت‌مان را مثل ورزشکاران دو استقامت در المپیک دنبال می‌کنیم. آخرین فردی که قرار است به خط پایان برسد با وجود اینکه هیچ شانسی ندارد هواداران منتظر می‌مانند و برایش دست می‌زنند. ما هم نهایت تلاشمان را می‌کنیم و تشویق همگان را در مورد خودمان برمی‌انگیزیم. البته شانس ما کم نیست و می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه این روزها تیمش حریفان بالای جدولی را متوقف می‌کند عنوان کرد: تیمی که جوان باشد انگیزه بسیار زیادی دارد و روبرویی با حریفان بالا یا پایینی جدول برایش فرقی ندارد. خوشبختانه یا متاسفانه ما در دوره‌ای به لیگ برتر آمدیم که تیم‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند. اکنون بین استقلال خوزستان که در صدر است و تیم‌های پایین جدولی فرق زیادی نیست. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند به همین خاطر نمی‌توان گفت کسب امتیاز در یک مسابقه قطعی است.

وی در مورد اینکه آیا به بازیکنان تیمش طبق وعده قبلی بعد از بازی با استقلال پول پرداخت شد تصریح کرد: خوشبختانه قبل از بازی با ذوب‌آهن بین دو تا 7 میلیون تومان به بازیکنان تیم پول پرداخت شد. شما می‌دانید کل کشور با مشکل اقتصادی روبرو است و حتی نفت تهران که وابسته به وزارت نفت است مشکلات مالی زیادی دارد و به خاطر همین مسئله از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.مسئولان باشگاه ما در حال تلاش هستند تا ان‌شاءالله تا قبل از بازی با نفت هم مبلغی پول به بازیکنان بدهند.

بختیاری‌زاده در رابطه با رویارویی با نفت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر عنوان کرد: ما یک روز بیشتر از نفت فرصت استراحت داریم. روز چهارشنبه این حریف را آنالیز خواهیم کرد. نفت از تیم‌های خوب لیگ است که تعدادی از بازیکنان خوب خود را در نیم‌فصل از دست داد. آنها بعد از دیدار مقابل استقلال وحید امیری که 20-30 درصد تیم‌شان را تشکیل می‌دهد را از دست خواهند داد. ما سعی می‌کنیم با آنالیز خوبی که از این حریف به دست می‌آوریم بتوانیم مقابل آنها به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال اهواز در مورد حواشی اخیری که حول کارلوس کی‌روش به وجود آمده عنوان کرد: کی‌روش نام بزرگی است که به فوتبال ایران اعتبار داده است. ما نباید او را درگیر حواشی کنیم و با فراغ بال باید به فکر بالا بردن توان تیمی خود باشیم. به نظر من رفتن کی‌روش به صالح نیست. ما باید از او به عنوان مربی تیم ملی حمایت کنیم چراکه این مربی با فرهنگ ما به خوبی آشنا شده و می‌تواند به ما کمک کند.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند مطرح شدن بحث استعفای کی‌روش سوری بوده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم این مسئله صوری بود. کی‌روش نباید زیاد وارد این مباحث حاشیه‌ای شود. بنده با عذرخواهی از تمامی رسانه‌ها دو هفته خودم را از صحبت با آنها محروم کردم و بیشتر تمرکزم را به تیمم معطوف کردم که ثمره آن را هم دیدم و طی دو بازی دو امتیاز گرفتم. به نظر منم کی‌روش هم باید از حواشی خارج شود. او نباید به خاطر کسی استعفا بدهد چراکه فاصله کمی تا رقابت‌های انتخابی جام جهانی باقی مانده و در این مقطع او بهترین کسی است که می‌تواند تیم را هدایت کند چراکه با فرهنگ فوتبال ایران و آدابی که ما در طول سال داریم مثل ماه رمضان، ماه محرم و سایر مسائل به طور کامل آشنایی پیدا کرده است.
برچسب ها: صراط کی روش استعفا