۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

بخش انتخابات/ تبریز/ خلیل حسینی

کد خبر : ۲۸۵۵۹۶
بخش انتخابات/ تبریز/ خلیل حسینی
خلیل حسینی آذر
درسال 1351 در شهر تبریز در محله عباسی در خانواده مذهبی و متوسط به دنیا آمدم دوران کودکی و نوجوانی خود را به یمن  فضای مذهبی خانواده به همراه پدر در مراسمات مذهبی و دینی و هیئت های عزاداری  مختلف  مثل هیئت عزاداری محله عرب خیابان سپری کردم ؛ بعد از پایان جنگ  با درک اولویت اقتصادی وارد این صحنه شده  و پس از اتمام  تحصیلات دانشگاه از سال 1376 تاکنون بعنوان مدیر ارشد در شرکتهای مختلف  صنعتی  مشغول این  امر خطیر بوده ام  در سال 1383 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید اخذ و پس از آن در کنار کار خویش در دانشگاه و موسسات مختلف به تدریس پرداختم و بعنوان اولین مدرس از طرف سازمان مدیریت دولتی به تدریس  ده برنامه  تحول اداری در سازمانهای مختلف پرداختم چرا که اعتقاد داشتم ریشه یکی از مشکلات  اساسی کشور  نظام اداری ناکارآمد است که  زمینه اصلی بروز فساد می باشد.
برخي از مسئوليت هاي اجرائي:
*مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سهند مشاور آذر بایجان (از سال 1376 الی 1378)
*مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر آرای تبریز        ( از سال 1378 الی 1385)
*مدیرارشد حوزه های تولید و برنامه ریزی درشرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز               (از سال 1386 الی 1390)
* مدیرارشد حوزه قرارداد  و خرید شرکت گسترش فولاد تبریز         (در  سال 1390)
5- مشاورارشد مدیریت عامل  شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز        (در  سال 1391)
* مدیرارشد حوزه زنجیره تامین و خرید درشرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز                          (در سال 1392)
*مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بهساز قطعات تبریزکوثر           (در سال 1391)
*عضویت درشرکتهای  مستقردرپارک علم و فن آوری تبریز           (در سال 1394






از امروز تا روز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بخشی در صراط نیوز ایجاد شده است که به شما امکان شناسایی کاندیداهای شهرتان را می دهد .
روسای ستادهای انتخاباتی و علاقه مندان به کاندیدا ها می توانند با ارسال مشخصات و تصاویر کاندیدای مورد نظر خود ، قابلیت نمایش اطلاعات مربوط به این افراد در صراط نیوز را فراهم کنند .

برای ارسال تصاویر مشخصات کاندیدای خود می توانید محتوای مورد نظرتان را از طریق آی دی @entekhabatseratnews در تلگرام برای ما ارسال کنید .

بدیهی است کاندیداهای که مسئولین ستادشان و یا اطرافیان آنها اقدام به ارسال محتوای مورد نیاز برای انتشار در صراط نیوز نکنند، نامشان در این بخش نمایش داده نخواهد شد .


کاندیداهای حوزه انتخابیه خود را بشناسید