۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

بیانیه آبادگران درباره حضور بازیگران "شهرزاد" در همایش آنها

جمعیت آبادگران ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به بی اخلاقی شبکه بی بی سی انگلیس نسبت به هنرمندان حاضر در همایش این جمعیت، واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۸۷۱۸۶
صراط: مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت آبادگران ایران اسلامی نوشت: حضور برخی بازیگران سریال «شهرزاد» در گردهمایی غرب تهران جمعیت آبادگران ایران اسلامی، شیطنت و بی اخلاقی رسانه های غربی معاند از جمله BBC را به دنبال داشت که هنرمندان نقش کلاه مخملی های این سریال پربیننده را با لفظ غیراخلاقی «لات» خطاب کرده بودند.

عباس علیپور سخنگوی جمعیت آبادگران ایران اسلامی در واکنش به این جنجال و حاشیه رسانه های غربی گفت: ابتدا و پیش از هرچیز باید از هنرمندان سریال شهرزاد که این چنین مورد بی اخلاقی و توهین رسانه های غربی معاند قرار گرفتند، عذرخواهی کنم. هنرمندانی که در سریال پر بیننده شهرزاد و بسیاری از سریال های دیگر، با هنرنمایی خودشان تهران قدیم را برای بینندگان تصویر سازی می کنند همراه با آقای مهدی حیدری پیشکسوت عرصه هنر و فوتبال از سر صحنه فیلمبرداری و با همان گریم و لباس مربوطه در گردهمایی غرب تهران جمعیت آبادگران حضور پیدا کرده بودند که متاسفانه از سوی رسانه های بی اخلاق غربی با عنوان "لات" ها معرفی شدند و باز هم جای تاسف که برخی رسانه های داخلی نیز به این اقدام زشت آن ها دامن زدند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقسیم شهروندان به درجات مختلف یک و دو، هیچ معنا و مفهوم و جایگاهی ندارد و تمامی شهروندان با هر آیین، روش، طبقه اجتماعی و تیپ و قیافه ای از احترام ارزش و جایگاه یکسانی نزد تمامی جناح های سیاسی برخوردار هستند و برای رسیدن به هر هدفی نباید به دروغ و بی اخلاقی های اینچنینی چنگ انداخت. قطع به یقین این گاف رسانه ای غربی ها، نشان دهنده ترس و نگرانی است که بابت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دارند که آن ها را مجاب کرده تا پا را فراتر از دایره اخلاق و انسانیت بگذارند و برای حاشیه سازی اینچنین دست و پا بزنند.