۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

انتخابات اهواز به دور دوم می‌رود

فرماندار اهواز در خصوص پیش‌بینی نتایج انتخابات گفت: در اکثر حوزه‌های انتخابیه هیچ کاندیدایی رای قاطع را به دست نیاورده است و به احتمال فراوان رقابت برای سه کرسی مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۷۵۵۷
صراط: ایسنا نوشت: فرماندار اهواز در خصوص پیش‌بینی نتایج انتخابات گفت: در اکثر حوزه‌های انتخابیه هیچ کاندیدایی رای قاطع را به دست نیاورده است و به احتمال فراوان رقابت برای سه کرسی مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده خواهد شد.

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی، اظهار کرد: رای‌ها در حوزه‌های انتخابیه شکسته شده و به احتمال فراوان هیچ کاندیدایی به صورت مستقیم در دور اول به مجلس راه پیدا نخواهد کرد.
وی افزود: تاکنون حدود 5 درصد از آرای شهرستان اهواز شمارش شده است و آمار دقیقی از صندوق‌های رای به دست نیامده و نمی‌توان در خصوص درصد مشارکت مردم در انتخابات اظهار نظر کرد.
ارزانی‌بیرگانی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم نتایج انتخابات اولیه شهرستان اهواز تا ابتدای صبح امروز مشخص شود؛ همچنین نتایج نهایی نیز به احتمال فراوان بعدازظهر امروز اعلام خواهد شد.
وی درخصوص رسیدگی به تخلفات انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در اهواز، خاطرنشان کرد: تخلفات باید در هیات‌های اجرایی بررسی و سپس درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود اما احتمال رد صلاحیت کاندیدا بسیار ضعیف است.
همچنین فرماندار اهواز در گفت و گوی دیگر با خبرنگار ایسنا در ساعت هفت صبح امروز، با بیان این‌که صندوق‌های آراء هنوز در حال جمع‌آوری و شمارش هستند، گفت: شمارش در حال انجام است و هنوز هیچ نتیجه‌ای از شمارش آراء به‌دست نیامده و تا ظهر امروز هم هیچ پیش‌بینی در خصوص نتایج اولیه کاندیداهای حوزه انتخابیه اهواز به‌دست نخواهد آمد اما امیدواریم بتوانیم تا بعدازظهر نتایج انتخابات شهرستان اهواز را اعلام کنیم.
به گزارش ایسنا از ابتدای صبح امروز (ساعت هفت) صف طولانی مقابل فرمانداری اهواز جهت تحویل صندوق‌های آرا و تایید شمارش آن‌ها ایجاد شده بود.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز