۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

نظر عارف درباره ریاست مجلس دهم

علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر دکتر محمد رضا عارف گفت: آقای دکتر عارف نسبت به انتظاراتی که مردم دارند پاسخگو هستند و بخشی ازاین انتظارات درباره مدیریت مجلس آینده است .
کد خبر : ۲۸۸۲۸۶
صراط: افکار خبر نوشت: علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر دکتر محمد رضا عارف گفت: آقای دکتر عارف نسبت به انتظاراتی که مردم دارند پاسخگو هستند و بخشی ازاین انتظارات درباره مدیریت مجلس آینده است .

علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر دکتر محمد رضا عارف در پاسخ به این سوال که آیا دکتر عارق قصدی برای نامزد شدن برای ریاست مجلس آینده را دارد یا خیر گفت: همه بحث ها در مورد ریاست و مدیریت مجلس آینده قبل از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی زودهنگام است و موضوع ریاست مجلس آینده به نظر می رسد پس از تشکیل مجلس و صف بندی های سیاسی شکل خواهد گرفت و در حال حاضر صحبت از ریاست مجلس آینده به نظر غیر منطقی می آید.

وی در ادامه افزود:  آقای دکتر عارف نسبت به انتظاراتی که مردم دارند پاسخگو هستند و بخشی ازاین انتظارات درباره مدیریت مجلس آینده است .

خامسیان بیان داشت: در خرداد ماه سال آینده بر اساس ساز و کاری که وجود دارد مشخص می شود که چینش مدیریت مجلس چگونه خواهد بود اما قاطبه کسانی که به تفکر  اصلاح طلبی رای داده اند در تشکیل مدیریت مجلس آینده انتظاراتی از دکتر عارف دارند که ایشان نیز به نحوی باید پاسخگوی این انتظارات باشند.

مسئول روابط عمومی دفتر دکتر محمد رضا عارف در پاسخ به این سوال که آیا با احتمال نامزدی دکتر لاریجانی در مجلس آینده و با توجه به حمایت بخشی از اصلاح طلبان از ریاست وی آیا دکتر عارف رئیس مجلس خواهند شد اظهار داشت: آقای دکتر عارف به عنوان سرلیست جریان اصلاح طلبی در انتخابات شناخته شده بودند و جریان اصلاح طلبی نیز معتقد است نامزد انحصاری خودشان در مدیریت مجلس آینده نقش داشته باشد  و بعید میدانم در اردوگاه اصلاح طلبی بخواهند فردی خارج از این اردوگاه مدیریت مجلس را در دست بگیرد .