۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

برادر سلطان کوکائین ایران دستگیر شد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از دستگيری برادر پنجک خبر داد و گفت: از دستگاه‌های قضايي درخواست مي كنم تا به وضعيت خانواده حسين پنجك رسيدگي كنند.
کد خبر : ۲۸۸۵۵۲

صراط: میزان نوشت: سردار علي مویدی درباره پرونده پنجک(سلطان کوکائین ایران) اظهار داشت:پس از دستگیری متهم اصلی خاتنواده او همچنان اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند تا خلا او احساس نشود. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 20 روز قبل در یک عملیات پیچیده برادر پنجک را در یک عملیات پیچیده شناسایی و دستگیر کردند. 

وي  با بيان اين مطلب كه تا چه زمانی اين خانواده بايد سلامت جامعه را به خطر اندازد، گفت:تكليف اين خانواده همچنان در هاله‌‎ای از ابهام است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در خاتمه تصريح كرد: از دستگاه قضايی درخواست می‌كنم تا پس از محاکمه متهم اصلی به موضوع خانواده او نیز ورود کند. پلیس مواد مخدر در صورتی که هریک از اعضای این خانواده را با مواد دستگیر کند پرونده آنها را به دستگاه قضایی می سپارد. 

حسین پنجک یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر کوکائین کشور بود که اردیبهشت سال گذشته  در عملیات ویژه ای شناسایی و دستگیر شد. متهم که بیش از 17 سابقه دستگیری اط سوی پلیس دارد پس از اینکه ثزوتش از راه فروش مواد مخدر به 40 میلیارد تومان رسید در یک جشن شبانه با هزینه چهار میلیارد تومان میهمانی میلیاردر شدن برگزار کرد. 

از متهم 32 ساله  چندین خودرو لوکس و قایق تفریحی کشف و ضبط شد.