۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸

پایانی بر پایان در شبکه خبر

کد خبر : ۲۸۹۵۰
مستند سیاسی پایانی بر پایان با موضوع بررسی اقدامات تروریستی گروهک منافقین علیه ملت ایران ، در گروه سیاسی شبکه خبر تولید و آماده پخش شده است .

در این برنامه با تکیه بر اسناد و شواهد تاریخی ضمن بازخوانی وقایع پس از انقلاب اسلامی به ویژه وقایع تلخ سال 1360،  ترورهای کور منافقین نیز مورد واکاوی قرار می گیرد.

 در این مجموعه مستند، تعدادی از توابین و نادمین مجاهدین خلق که به نظام پناهنده شده و با فرار از کمپ منافقین به دامان خانواده های خود در ایران بازگشته اند، برای اولین بار مقابل دوربین شبکه خبر قرار گرفته و به افشاگری در خصوص عملکرد منافقین، اوضاع قرارگاه اشرف و اقدامات سیاه گروهک رجوی می پردازند.

مجموعه مستند پایانی بر پایان در 26 قسمت 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی آقای ایمان گودرزی در گروه سیاسی شبکه خبر تولید شده و از نیمه اول مرداد ماه به روی آنتن خواهد رفت.

............................................

                   

 (پخش مجموعه مستند «اشغال» بزودی از شبکه خبر( در حال پخش

مجموعه مستند «اشغال»کاری از گروه سیاسی شبکه خبر به نویسندگی وکارگردانی سعید مستغاثی وتهیه کنندگی رضا جعفریان در26 قسمت 15 دقیقه در شبکه خبر تولید شده است که ازاول تیرماه در روزهای زوج هفته پخش ودر روزهای فردتکرار آن از شبکه خبر پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه خبر مجموعه  مستند «اشغال»تلاش دارد تا برای نخستین بار با ارائه تصویری مستند وبراساس مدارک وشواهد معتبر داخلی وخارجی ،ضمن ریشه یابی اجمالی پدیده مذموم اشغال در طول تاریخ بشری ،از سابقه اشغال نظامی سرزمین ما ذهنیت صحیح ودرستی به مخاطب جوان نشان بدهد.تصویری فراتر از آنچه تاکنون از روزهای اشغال ایران توسط متفقین بوسیله کتابها ودیگر مکتوبات به ما ارائه شده واینکه ایران را فقط «پل پیروزی»نامیده ومورد تجلیل قراردادند ولی ازجنایات بی شماری که طی سالهای اشغال ایران درحق هموطنانمان روا داشتند ،سخنی به میان نیاورده ونمی آورند.

در مجموعه برنامه «اشغال» با تکیه براسناد ومدارک وشواهد مستند (از مراکز اسنادی داخل وخارج کشور از جمله اسناد وزارت امورخارجه آمریکا وانگلیس وهمچنین خاطرات افسران انگلیسی وآمریکایی که طی جنگهای اول ودوم جهانی درایران حضور داشتند وهمچنین برخی بازماندگان ایرانی این جنگها مانندبعضی افسران وسربازان ارتش رضا خان)برای نخستین بار تصویر تکان دهنده تاریخ اشغال این سرزمین ،در برابر چشمان نسل امروز قرار می گیردتا بخشی دیگر از جنگ روانی وتهدید نرم دشمن برای فریب اذهان ساده لوحان خنثی شود.

در مجموعه مستند اشغال ،دومقطع حضور ارتش ها ی بیگانه درایران طی جنگ جهانی اول (سالهای 1297-1293شمسی)وجنگ جهانی دوم(سالهای 1323-1318شمسی)وپس از آن وهمچنین حوادث تلخی که در طول این سالها برملت ایران رفت ،براساس اسناد ومدارک تاریخی ،فیلم ها وتصاویر منحصر به فردی که تاکنون در کمتر رسانه داخلی وخارجی به نمایش درآمده ودیدگاهها ونظر کارشناسان ومورخانی مانند دکتر محمدقلی مجد ،علیرضا مولایی ،سجاد راعی،علی کریمیان ،رحیم نیکبخت،مسعود کوهستانی نژاد و....که برای اولین بار در مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرند ،حقایقی ناب به مخاطب ارائه می شود.این حقایق در روایت های رسمی ورایج از آن دوران در زیر سانسور سنگین رسانه های غربی پنهان بوده وافشاگری می شود.

از جمله این حقایق روایت غم انگیز وتلخ بزرگترین هولوکاست تاریخ است که ماین سالهای 1293 تا 1297 شمسی براثر قحطی تحمیلی از سوی ارتش بریتانیا وروس در ایران اتفاق افتاد وبراثر آن حدود 9 میلیون نفر از مردم ایران تلف شدند.همچنین دخالت تحقیر گرانه ارتش های متفقین موجب نقص حاکمیت ملی وتضییع حقوق اولیه انسانی شهروندان ایرانی در طول سالهای اشغال شد که این موارد در ساختاری مستند وتحلیلی به سمع ونظر بینندگان می رسد.

از ایام اشغال ایران در طی جنگ جهانی دوم هنوز شاهدانی هستند که حکایات غمبار وهولناک خود را در برابر دوربین مستند «اشغال»باز می گویند.(اگر چه برخی از آنان نیز چندی است که به دیار باقی رخت برکشیده اند)اما از دوران جنگ جهانی اول تقریبا هیچ شاهد عینی باقی نمانده است.از همین روی بخشی از خاطرات شاهدان عینی جنگ جهانی اول که پیش از این توسط برخی مورخین ضبط ومکتوب شده بود وهمچنین عریضه ها وشکایاتی که از جور متفقین به مراجع قانونی آن زمان نوشته بودند (واز آرشیو تازه گشوده شده مجلس شورای اسلامی بدست آمده)،نیز درقالب قطعات نمایش ارائه شده تا هرچه بیشتر حس وفضای آن ایام سیاه به بیننده  منتقل شود.

دوران جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران وهمچنین جنگ نرم گسترده غرب صلیبی صهیونی درمقابل انقلاب اسلامی نیز از نظر سازندگان مجموعه مستند اشغال دورنمانده وبررسی آنهادر واقع تکمیل پازلی تلقی شده که تحت عنوان استعمار از حدود 3 قرن پیش ،سرزمین ایران راهدف قرارداده است.

لازم به ذکر است مجموعه مستند اشغال از همکاری سازمانها ومراکز اسنادی مانند مرکز اسناد ملی ایران،مرکز اسناد وتاریخ دیپلماسی وزارت امورخارجه،مرکز اسنادانقلاب اسلامی ،موسسه مطالعات وپژوهش های سیاسی ،مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و...برخوردار بوده است. روابط عمومی شبکه خبر با تلفنهای12 و22013911وسامانه پیامک 1000601وایمیل .ravabet6@irinn.ir. آماده دریافت نظرات ودیدگاههای بینندگان گرامی می باشد .

 

......................................

عصر بیداری همراه با شبکه خبر( درحال پخش )

مستند ترکیبی عصر بیداری به تهیه کنندگی آقایان حسن حاتم خانی و سعید اکبری مقدم در 52 قسمت 15 دقیقه ای در گروه سیاسی شبکه خبر تولید و آماده پخش شده است.

 به گزارش روابط عمومی شبکه خبر، سلسله برنامه های عصر بیداری با مجری کارشناسی آقای دکتر جواد منصوری، تحولات تاریخی ایران را از روی کارآمدن رضا خان در سوم اسفند 1299 تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

 این برنامه بابررسی تحلیلی مستند و معتبر از تاریخ معاصر با تبیین نقش روحانیت شیعه در مبارزات و جریان های سیاسی آغاز می شود و در ادامه با تحلیل کودتای رضا خان به معرفی وقایع تاریخ معاصر و جریان شناسی گروههای سیاسی و عواملی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شدند می پردازد. دکتر جواد منصوری از مبارزین قبل از انقلاب و محقق و پژوهشگر تاریخ معاصر است که در مصاحبه و مباحث کارشناسی با اساتیدی چون حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی، دکتر حداد عادل، دکتر محمود کاشانی، اسدالله بادامچیان، محمد مهدی عبدخدایی، یعقوب توکلی، حجت الاسلام ابوطالبی و قاسم تبریزی، نگاهی جامع و عمیق به تحولات تاریخی ایران در سه دوره اواخر مشروطه، دوران پهلوی اول و دوران پهلوی دوم نموده و مباحث ارزشمندی را برای مخاطبان فراهم آورده است.

در این برنامه علاوه بر مباحث کارشناسی از اسناد تاریخی، تصاویر آرشیوی و مستند های ارزشمندی که برای اولین بار در این برنامه پخش خواهد شد، بهره گرفته و مخاطبان با زوایای جدیدی از تاریخ معاصر کشورمان آشنا خواهند شد.

عصر بیداری شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 19:45 از شبکه خبر پخش می شود و در سایر روزهای هفته نیز در چند نوبت تکرار خواهد شد.

روابط عمومی شبکه خبر با اعلام تلفن های گویای 12و22013911وسامانه پیامک 1000601 آماده دریافت دیدگاهها ونظرات مخاطبین محترم در رابطه با این برنامه  می باشد.                                       

 

.............................................

پخش برنامه پروژه اشباح از شبکه خبر(پخش آن تمام شده )

 

سری چهارم مجموعه راز آرماگدون تحت عنوان "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" از  گروه سیاسی – اقتصادی  تهیه ، تولید و از شنبه 13 آذر ماه 89  روزهای زوج  از شبکه خبر  پخش می شود .           

 به گزارش روابط عمومی شبکه خبر ،  در گفتگو با سعید مستغاثی نویسنده و کارگردان  این برنامه آمده است ،  این مجموعه مستند در ادامه 3 سری قبلی که با نام های راز آرماگدون دو ( ارتش سایه ها )  و  راز آرماگدون سه (  معبد تاریکی) طی سالهای 1387 تا 1389 از شبکه های خبر ،  سه  و یک  سیما پخش شد ،  در 26 قسمت روی آنتن   می رود .

در مجموعه مستند "راز آرماگدون چهار: پروژه اشباح "  براساس اسناد و مدارک معتبر داخلی و خارجی ، نقش کانون های پنهان صهیونیستی در به خدمت گرفتن رسانه ها اعم از مطبوعات و رادیو و تلویزیون و اینترنت و سینما و بازی های کامپیوتری در جهت جنگ نرم علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و همچنین پدید آوردن فرقه های نوپدید شبه عرفانی و شرک آمیز برای تخریب اذهان نسل جوان و دور ساختن آنها از ادیان توحیدی و ابراهیمی  به تصویر کشیده می شود.

برای اینکه مخاطب نگرش جامعی از چگونگی سیر حضور این کانون های صهیونی در عرصه های فرهنگی و هنری و همچنین ورطه معنویت های کاذب بدست آورد ، مجموعه مستند راز آرماگدون چهار " پروژه اشباح" ابتدا نفوذ افکار و اندیشه های سکولاریستی در قالب علوم انسانی غربی از طریق ترجمه و نشر کتب فیلسوفان صهیونیست را در کادر دوربین قرار می دهد و سپس به رسوخ این اندیشه ها و آراء در سرفصل دروس دانشگاهها پرداخته و تشکیل حلقه های دانشگاهی سکولار را براساس همین تفکرات نفوذی نشان می دهد.

تبدیل این حلقه های دانشگاهی سکولار به حلقات فکری ( با همان منشاء اندیشه های صهیونی) و سپس نشر زنجیره ای از مطبوعات وابسته توسط آنها ، مرحله بعدی این نفوذ را تشکیل می دهد که در مجموعه مستند راز آرماگدون چهار " پروژه اشباح" روایت تصویری آن را خواهیم دید که همین مطبوعات زنجیره ای منبع تولید نیروهای دست آموز سکولار برای رسانه های بیگانه می شوند تا پروژه اسلام زدایی و دین ستیزی را درون جامعه اسلامی رسوخ داده و آغاز فروپاشی ایدئولوژیک و سپس فیزیکال انقلاب را از داخل فراهم آورند.

 

این مسیر تکان دهنده به عنوان آخرین مرحله ناتوی فرهنگی علیه اسلام و ایران ، برای نخستین بار در مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" با اتکاء بر تصاویر و فیلم های مستند و تحلیل و تبیین کارشناسان و اساتید دانشگاه و همچنین اندیشمندان حوزه علوم انسانی و تاریخ بر صفحه تلویزیون نقش می بندد و طرح و نقشه های کانون های صهیونی برای استحاله جامعه دینی ایران در طول تاریخ معاصر تا امروز  را افشاء می سازد.

از جمله کارشناسانی که در مجموعه "راز آرماگدون چهار "  پروژه اشباح" حضور دارند می توان به دکتر علی اکبر ولایتی ، دکتر رحیم پور ازغدی ، پروفسور حامد الگار ، دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی ، دکتر مظفر نامدار ، دکتر موسی حقانی ، دکتر شهریار زرشناس ، حجت الاسلام بهمن شریف زاده ، حجت الاسلام حمید رسایی ، دکتر احمد دوست محمدی ، قاسم تبریزی، سید کاظم موسوی و پیام فضلی نژاد اشاره کرد.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" شامل عناوینی همچون "جنگ علمی CIA" ، " به عظمت یک نبرد" " کنترل افکار عمومی " ، "کریدور شوک" ، "جنگ سرد دیجیتال" ، "یک کلیک تا مرگ" ، "حکایت سینماتوگراف" ، "سینمای ماسونی" ، "رویای سرزمین موعود" ، "لارنس عربستان"  و "...اینک آخرالزمان"  می شود  در روزهای زوج پخش و تکرا آن  نیز روزهای فرد خواهد بود .

 

..............................................

وحشت محافل صهیونیستی از افشاگری مجموعه مستند راز آرماگدون (پخش آن تمام شده )

 

پخش مجموعه مستند سیاسی رازآرماگدون از شبکه بین المللی خبر بازتاب های فراوانی درسایتها ومحافل صهیونیستی وضدصهیونیستی وهمچنین اعتراف دانشگاه تل آویو به تاثیر گذاری وافشاگری این مجموعه را درپی داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه خبر، مجموعه مستند سیاسی رازآرماگدون که درچهارسری 26 قسمتی ( درمجموع104 قسمت ) با عنوان های " «ارتش سایه ها » ،« معبد تاریکی» و« پروژه اشباح »،و با محتوا وموضوعاتی نظیر : نقش صهیونیسم در تاریخ سیاسی ایران و پیدایش فرقه هایی نظیر بابیت و بهائیت ، فراماسونری ، تاریخ روشنفکری در ایران ، بنیادهای آمریکایی فعال در زمینه انقلابهای مخملی مانند سوروس ، خانه آزادی ، تاریخ مطبوعات ، تاریخ سینما و  ... و  حوزه های دیگر مرتبط با ناتوی فرهنگی را مورد بررسی قرار داده که بازتاب های فراوانی در سایتها و محافل صهیونیستی وضد صهیونیستی داشته است .

بازتاب این مجموعه درسایتهای خارجی وصهیونیستی :

دانشگاه تل آویو ( Tel AVIV Universit ) در گزارش سال 2009 خود با تجزیه و تحلیل این برنامه ، به تاثیر گذاری آن اعتراف نمود.

همچنین در گزارش سالانه مرکز اطلاعات تروریستی اسرائیل در سالهای 2008 و 2009 در مورد این مجموعه نیز آمده است : این مجموعه سعی دارد گرایشات ضد صهیونیستی ایران را تعقیب و به اصطلاح منویات و خواسته های انقلاب را علیه اسرائیل در جهان بازتاب دهد .

انجمن بهایی صهیونیستی در تورنتوی کانادا به نام پاسداشت حقوق بشر که در برلین و اسلوو و چند کشور غربی دیگر نماینده دارند در نامه ای به یکی از مسئولین کشور از این که مجموعه راز آرماگدون فرقه های صهیونیستی صوفی گری را افشا کرده اعتراض کرده و آن را بخشی از سیاستهای ضد حقوق بشری جمهوری اسلامی دانسته است .

در سایتهای بهایی از جمله سایت نقطه نظر به طور مشخص قسمتهای 19 تا 22 مجموعه راز آرماگدون 4 را به عنوان بازتاب نظرات ضد بهایی جمهوری اسلامی دانسته و آن را محکوم کرده که این بیانیه درهمه سایتها ی بهایی به چاپ رسیده است ا زاین لحاظ به نظر می آید که این بیانیه از طرف مرکز اصلی بهائیت در عکای اسرائیل صادر شده است .

قسمتهایی از مجموعه راز آرماگدون 4 با زیرنویس انگلیسی در وب سایت معتبر memri Tv به صورت ویدیویی قرار گرفته که صدها نفر از کاربران این وب سایت در مورد آن نظر داده اند این اقدام memri Tv صدها وب سایت دیگر از جمله : یوتیوب ، فیس بوک ، تویتر ،ای او ال ، VOAرا ترغیب نموده که این اقدام را پوشش دهند. در مجله معتبرweeKly استاندارد که یک هفته نامه صهیونیستی است در شماره فوریه این مجله یکی از نویسندگان معروفش به نام استفن شوارتز در مقاله ای مفصل هر چهار سری راز آرماگدون را مورد بررسی قرار داده و آن را بخش مهمی از سیاست رسانه ای انقلاب اسلامی علیه صهیونیزم دانسته است .

در ادامه این مطلب اعتراف کرده که این مجموعه یکی از معدود برنامه های تلویزیونی بوده که اسرار هزار ساله یهودیان را بر ملا ساخته است .

بازتاب این مجموعه در سایتهای داخلی وضد صهیونیستی :

در داخل کشور نیزصدها وب سایت و وبلاگ و پایگاههای خبر رسانی در اقصی نقاط کشور حتی نقاط دور افتاده ای مثل بوشهر و زاهدان به بررسی و بازتاب مجموعه راز آرماگدون به صورت مستمر و در حین پخش مجموعه پرداختند مثلا خبرگزاری های مهمی مانند ایرنا ، فارس و رجا نیوز علاوه بر مصاحبه های اختصاصی با عوامل مجموعه به طور روزانه موضوعات هر قسمت را انتشار می دادند .

همچنین پایگاههای خبری مهمی مانند دولت نیوز و پایگاه خبر رسانی جنگ نرم به طور مستمر در مورد این مجموعه مطلب چاپ کرده و کاربرانشان را به تماشای آن تشویق می کردند .

لازم به ذکر است در پاییزسال 89 و در سالگرد رویداد هولوکاست تلویزیون صدای آمریکا VOA با پخش قسمتهایی از مجموعه راز آرماگدون، آن را یک فیلم ضد هولوکاست نامید و از اینکه کارگردان مجموعه حاضر به مصاحبه با این شبکه نشده ابراز گله مندی کرد .

شایان ذکر است 25 هزار وب سایت در خصوص این برنامه مطلب نوشته و برخی از آنها بخشهایی از این برنامه را با زیرنویس انگلیسی و یا آلمانی بر روی سایت خود قرار داده اند .

روابط عمومی شبکه خبر، آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و دیدگاه درباره این برنامه با تلفن پیغامگیر 22013911و12وسامانه پیامک 1000601 می باشد