۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

واکنش خرازی به احتمال ریاست لاریجانی

خرازی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است اصلاح‌طلبان علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس بپذیرند، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم و این را باید از محمد رضا عارف سؤال کنید.
کد خبر : ۲۸۹۵۱۸
صراط: تسنیم نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاح‌طلبان در مورد ریاست مجلس در صورت لزوم حاضرند از خود انعطاف نشان دهند.

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، در خصوص ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم اظهار داشت: الان نمی‌توانم ارزیابی کنم و بگویم چه کسی رئیس مجلس است.

وی ادامه داد: این حق نمایندگان است و ما نیز باید در مورد ریاست مجلس صبر کنیم و گمانه‌زنی و حدس‌های ما خیلی در این زمینه منطقی نیست که بگوییم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه گفته می‌شود گزینه اصلاح‌‌طلبان برای ریاست مجلس دهم محمدرضا عارف است، آیا این درست است، گفت: بستگی دارد؛ تصور من این است که عقل سیاسی اصلاح‌طلبان به گونه‌ای است که اگر لازم باشد حاضر هستند انعطاف‌های بزرگی را از خود نشان دهند. البته این انعطاف‌ها به منزله واگذاری موقعیت نیست و باید ببینیم که آینده چه می‌شود.

خرازی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است اصلاح‌طلبان علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس بپذیرند، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم و این را باید از  محمد رضا عارف سؤال کنید.