۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

رقابت امیرعلی و احسان کرمی در خندوانه‌

جناب خان در اجرای شب دوم «خندوانه» از گریه‌هایش پای قصه‌های امیرعلی گفت.
کد خبر : ۲۸۹۸۲۹
صراط:  جناب خان در اجرای شب دوم «خندوانه» از گریه‌هایش پای قصه‌های امیرعلی گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  دومین شب از فصل سوم «خندوانه» به تهیه کنندگی سید علی احمدی با حضور احسان کرمی، امیر علی نبویان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در ابتدای برنامه رامبد جوان پس خواندن یک قطعه شعر شاد برنامه شب گذشته را تقدیم به تمام پدران و مادران کرد.

به من رای بدهید
جوان در ادامه با اشاره به برنامه «سه ستاره» گفت؛ این برنامه به اجرا و کارگرانی احسان علیخانی است که در رقابتی دوستانه با حضور سی و سه داور در هیئت انتخاب، «خندوانه» را در سه بخش گزارشگری، اجرا و برنامه کاندیدا کردند. و من در اینجا میخوام از برنامه‌ام استفاده کنم و بگم که به من رای بدید.

رامبد جوان به رسم همیشگی در برنامه با 30 ثانیه تمرین خنده و بستن کمربندها «خندوانه» را پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای آغاز کرد.

در میان برنامه بعد از اجرای قطعه «آغوش صدا»، از آلبوم جدید «دیده بیدار» به صدای فرمان فتحعلیان، امیر علی نبویان و احسان کرمی به عنوان اولین گروه از مسابقه لباهنگ بر روی صحنه حاضر شدند.

احسان کرمی با اجرای قطعه «شیشه و سنگ» محمد حشمتی و امیر علی نبویان با اجرای آهنگ «غیر معمولی» با صدای محسن چاوشی خاطره ساز اولین گروه شرکت کننده در برنامه «خندوانه» شدند.

احسان کرمی پس از اجرای مسابقه لباهنگ در گفتگو با محمود کریمی گزارشگر «خندوانه» از اجرای کنسرتش در مرداد ماه خبر داد.

کاروان «خندوانه» راهی کرمان شد
در شب دوم ار سری جدید «خندوانه» بهروز بقایی با همراهی امیر کربلایی‌‎زاده به سوی شهر کرمان سفر خود را آغاز کردند و از جاذبه‌های گردشگری و سوغاتی‌های این شهر گفتند.

گریه‌های جناب خان با اجرای احسان کرمی
پس از آمدن جناب خان در کنار مهمانان برنامه و رامبد جوان، احسان کرمی به درخواست جناب خان قطعه‌ای خراسانی را به صورت زنده در برنامه «خندوانه» اجرا کرد که باعث گریه‌های بی‌وقفه جناب خان شد و در ادامه جناب خان به گریه کردنش پای قصه‌های امیر علی اعتراف کرد.

بعد از خواندن احسان کرمی و اجرای مسابقه لباهنگ، اینبار به خواست جناب خان بین نبویان و کرمی برگزار شد و پس از آن این دو عزیز با آرزو سالی خوش در سال 95 از تماشاگران و ببینندگان خداحافظی کردند.

در پایان برنامه رامبد جوان با آرزوی سالی خوش برای همه مردم ایران زمین نوید برنامه تحویل سال را در برنامه «خندوانه» داد و رسم همیشگی به همراه حضار داخل استودیو به احترام مردم ایران ایستادند و کمربندها را به امید لبی خندان باز کردند.

شاد باشید.