۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
درخواست قصاص دارم

قتل دختر معصوم افغانی از زبان پدرش

پدر ستایش، دختر 6 ساله افغان که در ورامین به قتل رسیده بود آخرین وضعیت پرونده دخترش را تشریح کرد.
کد خبر : ۲۹۳۵۶۷
صراط: پدر ستایش، دختر 6 ساله افغان که در ورامین به قتل رسیده بود آخرین وضعیت پرونده دخترش را تشریح کرد.

شعر آقا قریشی در گفت و گو با میزان تصریح کرد: امروز با امام جمعه ورامین و برخی از مسئولان شهر دیدار داشتم و آنها اعلام کردند که تا پایان پرونده در کنار ما خواهند بود.

وی افزود: خوشبختانه نماینده مردم ورامین در مجلس نیز از خانواده ما حمایت کرد و قرار شده پرونده ستایش تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری شود.

پدر ستایش با اشاره به اینکه بعد از حادثه با قاتل دیدار نداشته است اظهارکرد: تاکنون دیداری با قاتل نداشته ام اما دوست دارم وی را ببینم و دلیل این کار غیر انسانی اش را از او بپرسم.

قریشی با تاکید بر اینکه می خوام قاتل ستایش قصاص شود خاطرنشان کرد: خواسته خانواده من، قصاص قاتل است و باید این فرد سنگدل به جزای کار خود برسد.

گفتنی است، روز 22 فروردین دختر 6 ساله افغان برای خرید بستنی در روستای خیرآباد ورامین از خانه خارج شد. همان موقع پسر 17 ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود او را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده بود. پسر جوان بعد از قتل جنازه ستایش کوچولو را با اسید سوزانده بود.

متهم پس از افشا شدن راز قتل دستگیرشد. پسر جوان با اعتراف به قتل روز گذشته نیز صحنه جنایت را بازسازی کرد.

این پرونده پس از بررسی سلامت روحی و روانی قاتل با صدور کیفرخواست برای محاکمه پسر جنایتکار به دادگاه کیفری یک استان ارسال می شود.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز