۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

عابدزاده در جاده شمال تصادف کرد +جزئیات

در سانحه رانندگی که برای دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال رخ داد هیچ آسیبی به وی وارد نشد.
کد خبر : ۲۹۴۵۹۸
صراط: احمد رضا عابدزاده که هفته گذشته و پس از حضورش در برنامه خندوانه به شمال کشور رفته بود، امروز در راه بازگشت به تهران تصادف کرد.

به گزارش ایسنا، وی پس از سوختگیری اتومبیل هیوندایش قصد خروج از از پمپ بنزین را داشت که با یک دستگاه خودروی سواری MVM برخورد کرد.

در اثر این سانحه، هم به اتومبیل ام وی ام طرف مقابل خسارت زده شد و هم ماشین عابدزاده آسیب دید اما خوشبختانه به خود وی و سرنشینان MVM آسیبی نرسید.

پس از حضور ماموران راهنمایی و رانندگی،عابدزاده در این تصادف مقصر شناخته شد.

نکته عجیب اینکه وقتی مردم متوجه اتفاق رخ داده و حضور عابدزاده شدند بلافاصله به سمت او رفتند و خواستند که عکس سلفی بگیرند. اتفاقی که در این شرایط خاص عجیب به نظر می رسید.

حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز در گفت و گو با کاپ درباره سانحه تصادفی که برای عابدزاده امروز اتفاق افتاد اظهار داشت:من برای حضور در مراسم درگذشت مهرداد اولادی حضور داشتم و ظهر امروز عابدزاده را دیدم.ساعتی در کنار هم بودیم و سپس از هم جدا شدیم.

وی افزود:پس از انتشار خبر تصادف عابدزاده با او تماس گرفتم و صحبت کردیم. خدا را شکر می کنم که مشکل حل شده بود و عابدزاده در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و هوادارانش نگران نباشند چون او شرایط خوبی دارد.


خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز