۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

دردسرهای عابدزاده پس از تصادف

یکی از بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌های خندوانه پنج‌شنبه‌شب گذشته و با حضور عقاب آسیا پخش شد.
کد خبر : ۲۹۴۸۵۹
صراط: احمدرضا عابدزاده مرد همیشه خندان و پرروحیه فوتبال ایران با استقبال گرم حاضران در گپ و گفت رامبد جوان حضوری پررنگ پیدا کرد اما ظهر دیروز بود که یک خبرگزاری خبر تصادف عابدزاده را در جاده چالوس منتشر کرد. اینها بهانه‌ای بود برای گفت‌وگو خبرورزشی با عابدزاده.

از برنامه خندوانه شروع کنیم یا تصادف با اتومبیل‌تان؟
از اولی (خنده)

خودتان حتماً برنامه پنج‌شنبه شب را دیده‌اید، از خروجی کار راضی بودید؟
مردم باید رضایت داشته باشند که خوشبختانه تا الان هر کسی را دیده‌ام از این برنامه رضایت زیادی داشته و دوستان نیز در تماس‌هایشان گفتند برنامه قشنگی شد. اما همین دوستان از ظهر تماس می‌گیرند و احوالم را می‌پرسند من نمی‌دانم سایت‌ها از کجا خبرش را پیدا کردند چون من توی دردسر افتادم و موبایلم هر دقیقه ۵، ۶ مرتبه زنگ می‌خورد!

یک روز هم از پخش خندوانه نگذشته بود که تصادف کرده‌اید، به چشم خوردن اعتقاد دارید؟
شاید هم اینطور باشد.

چه عاملی باعث تصادف شد؟
از پمپ بنزین خارج شدم و اطراف را نگاه کردم. یک اتومبیل کمی جلوتر جلوی سوپرمارکت پارک بود. موبایلم زنگ خورد فقط به صفحه نگاه کردم ببینم شماره چه کسی است. دیدم تصادف کرده‌ام و آن اتومبیل از پارک خارج شده بود و من به خاطر دو ثانیه حواس‌پرتی به پشت آن اتومبیل برخورد کرده‌ام.

در چه حدی خسارت ایجاد شد؟
باید بروم صافکاری و مکانیکی تا میزان خسارت مشخص شود، البته چون مقصر بودم کوپن بیمه‌نامه اتومبیلم را به راننده خودرو دادم.

اولین واکنش بعد از تصادف چه بود؟
از اتومبیل خارج شدم احوال سرنشینان آن خودرو را پرسیدم و گفتم تقصیر من بود و از شما معذرت می‌خواهم، نگران نباشید و حالا که فقط اتومبیل‌ها صدمه دیده‌اند و خودمان صحیح و سالم هستیم، باید شکرگزار باشیم.

در خبرها آمده در صحنه تصادف صحبت از برنامه پنج‌شنبه‌ شب شد و مردم با شما عکس یادگاری می‌گرفتند.

پمپ بنزین‌ها همیشه شلوغ هستند و به خاطر تعطیلی دو، سه روزه، شمال کشور هم شلوغ بود. هموطنان عزیز همواره به بنده محبت داشته‌اند. دیروز هم لطف داشتند و از آنها تشکر می‌کنم.

به موضوع برنامه خندوانه برگردیم، همسرتان از صحبت‌های شما رضایت داشت؟
این بار تنها رفتم متل قو و برگشتم و در تماس‌های تلفنی خیلی در مورد برنامه و حرف‌های من صحبتی نکردیم.

چرا نتوانستی توپ را دولایه کنی؟
گرمم بود و مدام دستم عرق می‌کرد. سطح توپ پلاستیکی هم لیز شده بود و سر می‌خورد. قدیم طوری توپ پلاستیکی را دو و حتی سه لایه می‌کردم که باید کلی دقت می‌کردید تا بتوانید متوجه شوید توپ دو لایه است.

صحبت خاصی مانده؟
تشکر از همه ایرانی‌ها و اهالی فوتبال.