۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

برترین بازیکن جوان لیگ انگلیس +عکس

هافبک انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام، جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۶-۲۰۱۵ را از آن خود کرد.
کد خبر : ۲۹۵۱۶۰
صراط: دله آلی، هافبک 20 ساله سفیدپوشان لندن که با عملکرد تحسین‌برانگیزش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها را مجاب به تمجید از وی کرده است، از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA)، به‌عنوان برترین بازیکن جوان فوتبال جزیره در فصل جاری معرفی شد.

به گزارش تسنیم، آلی که در فصل جاری 10 گل به‌ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است، برای کسب عنوان برترین بازیکن لیگ برتر رقبایی مانند راس بارکلی و روملو لوکاکو، دو بازیکن تیم اورتون، جک باتلند، دروازه‌بان استوک‌سیتی، فیلیپه کوتینیو، بازیساز لیورپول و هم‌تیمی خود در تاتنهام، هری کین داشت.

آلی با توجه به بازی امشب تاتنهام برابر وست‌برومویچ در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، در مراسم اهدای جوایز برترین‌های لیگ برتر انگلیس در هتل گروس‌ونور لندن حضور داشت و به این ترتیب جایزه او را اوسی آردیلس، مدیرورزشی تاتنهام سفیدپوشان لندن گرفت. با این حال آلی در یک پیام ویدئویی نسبت به انتخاب شدنش به عنوان برترین بازیکن جوان فصل فوتبال انگلیس واکنش نشان داد.

برترین بازیکن جوان لیگ انگلیس +عکس

وی گفت: «اوسیه» از تو، اسطوره تاتنهام به خاطر اینکه این جایزه را برای من گرفتی متشکرم. متأسفم که نتوانستم آنجا باشم، چون ما یک بازی مهم در پیش داریم. از همه کسانی که به من رأی دادند، متشکرم. برای من کسب چنین جایزه با پرستیژی مایه افتخار است و از همه دوستان،‌ اعضای خانواده‌ام و اعضای باشگاه تاتنهام قدردانی می‌کنم. سختکوشی من تمامی ندارد.

آلی که یک سال پیش هم جایزه بازیکن جوان لیگ فوتبال انگلیس را دریافت کرد، سال 2015 از تیم میلتون کینس دونز به تاتنهام ملحق شد و برخلاف آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب این تیم قرار گرفت و پاسخ اعتماد پوچتینو را هم به‌خوبی داد و به لطف درخشش او و دیگر هم‌تیمی‌هایش از جمله هری کین، تاتنهام اکنون در کنار لسترسیتی مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند.