۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

نجات زن ۶۵ ساله از زاینده‌رود +عکس

غواصان آتش نشانی اصفهان، توانستند با نجات بانوی ۶۵ ساله از داخل رودخانه زاینده‌رود و انجام عملیات احیا، وی را از مرگ حتمی نجات دهند.
کد خبر : ۲۹۵۴۹۲

صراط: در ساعت 11:24 دقیقه صبح امروز در تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی اعلام شد که جسد زنی بر روی آب‌های رودخانه زاینده‌رود شناور است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان، به گفته رضا. ع یکی از شاهدان حادثه، زمانی که شهروندان جسد شناور این بانو را بر روی آب مشاهده کردند با آتش‌نشانی تماس گرفته و آتش‌نشانان در کمتر از یک دقیقه با همه تجهیزات در محل حاضر شدند.

غواصان آتش‌نشان علی جهانگیری، بهنام جهانی‌تر، میلاد شفیعی و مسعود جمشیدی پس از 120 ثانیه تلاش، توانستند پیکر این زن را از داخل آب بیرون بیاورند و با انجام چندین‌باره عملیات احیا قبل از رسیدن عوامل اورژانس و تخلیه آب و خون از داخل ریه توانستند؛ نبض و تنفس وی را برگردانند و پس از رسیدن خودروی فوریت‌های پزشکی، تحویل عوامل اورژانس شد.

رضا. ع همچنین گفت: شرایط محیطی بسیار ملتهب و مردمی که در صحنه‌ حادثه حضور داشتند بسیار نگران و حیرت‌زده شده بودند؛ زیرا این زن کاملاً کبود شده و هیچ‌کس گمان نمی‌کرد که وی زنده باشد اما سرعت، تسلط و مهارت آتش‌نشانان، نه‌ تنها آرامش را به مردم القا می‌کرد بلکه با چندین بار انجام عملیات احیا توانستند حیاتی دوباره به وی ببخشند.

این شاهد حادثه در پایان افزود: علت وقوع حادثه را نمی‌دانم اما این زن بدون شک زندگی‌اش را مدیون آتش‌نشانان است.

نجات زن ۶۵ ساله از زاینده‌رود +عکس

نجات زن ۶۵ ساله از زاینده‌رود +عکس