۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

مشکلات برانکو برای دیدار با نفت

ایوانکوویچ سه بازیکن خود را برای دیدار با نفت در اختیار ندارد که تغییرات حاصل از این موضوع برای او دردسر هایی را رقم خواهد زد.
کد خبر : ۲۹۵۷۳۱
صراط: برانکو ایوانکوویچ برای دیدار با نفت مشکلات خاص خودش را دارد. او رامین رضائیانی که این روزها بسیار موثر بازی می کند را در اختیار ندارد و به جای او به احتمال زیاد از بابک حاتمی استفاده خواهد کرد، در دفاع وسط هم برانکو بنگر را در اختیار نخواهد داشت که احتمال استفاده از مایکل اومانیا را بالا می برد. اشکال کار اما در مورد این دو بازیکن اینست که هر دو نسبت به دیگر بازیکنان کمتر در ترکیب فیکس بوده اند و با دیگر بازیکنان هماهنگی کمتری دارند.

به گزارش مهر، برانکو میلاد کمندانی را هم در اختیار ندارد و این بازیکن هم دچار کشیدگی عضله پا شده و به این ترتیب احتمالا کامیابی نیا هافبک دفاعی و البته محسن مسلمان هم بازیساز وسط میدان پرسپولیس خواهد بود. این ترکیب در میانه زمین همان ترکیبی است که پرسپولیس مقابل استقلال داشت و کاملا تهاجمی بود.

با وجود آنکه پرسپولیس کمتر به بازیکنان وابسته بوده است اما باید تاکید کرد که با وجود بازیکنان سرعتی نفت در کناره‌ها ممکن است در سمت بابک حاتمی به مشکلاتی برخورد کند.  این موضوع را برانکو و منصوریان می‌دانند و باید دید تاکتیک‌ها و ضد تاکتیک‌های این دو مربی برای این دیدار و این منطقه چه خواهد بود.

ایوانکوویچ مشکلاتی در این تغییرهای اجباری دارد که باید آنها را حل کند. به هر حال این دیدار می‌تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند که باید دید آیا برانکو این مشکل ها را برطرف می‌کند؟