۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

دشمن صدای اس 500 را نخواهد شنید!

سامانه موشکی پیشرفته پدافند هوایی اس 500 ، ایستگاه‌های رادیویی منحصربفرد و فوق العاده امنی را دریافت خواهد کرد که طی دو سال آینده ساخته خواهند شد.
کد خبر : ۲۹۵۸۷۹
صراط: سامانه موشکی پیشرفته پدافند هوایی اس 500 ، ایستگاه‌های رادیویی منحصربفرد و فوق العاده امنی را دریافت خواهد کرد که طی دو سال آینده ساخته خواهند شد.

به گزارش العالم، این موضوع را کارشناسان شرکت ابزار سازی روسیه، سازنده این ایستگاه‌های رادیویی به سایت «Gazeta.Ru» اعلام کردند.

در نتیجه وجود این سیستم ها دشمنان نخواهند توانست مکالمات شلیک کنندگان را شنیده و یا مانع آن شوند.

قرار بود اس 500 در سال 2016 به ارتش روسیه تحویل داده شود، اما دیرتر آغاز تحویل این سامانه به سال 2017 موکول شد. در حال حاضر تعداد زیادی از پیمانکاران در حال کار برای بهبود و تکمیل ویژگیهای مختلف اس 500 هستند. کارشناسان شرکت ابزار سازی روسیه اعلام کردند این سامانه سیستم ارتباط رادیویی کاملا نوینی را دریافت خواهد کرد، که از لحاظ کیفیت و برد مخابرات و همچنین مخفی کاری بی نظیر خواهند بود.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه خاطرنشان کرد، ویژگی اس 500 ، سامانه موشکی دارای شعاع عمل 600 کیلومتری اینست که می‌تواند نه فقط اهداف آیرودینامیکی از جمله هواپیما ها و بالگردها بلکه همچنین موشک های بالستیکی و کروز را رهگیری کند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
فردا باز هم انرا به قیمت گزاف به کشورهای جهان سوم خواهند فروخت و بعد نوبت اس700 اس 900 اس 100و.... می رسد.تاکی جنگ تا کی موشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا زمانی که شر هست جنگ هم وجود دارد