۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

حمله نافرجام داعش با ۴ خودروی مرگ

منابع خبری از خنثی شدن حمله انتحاری تروریست‌ها در جنوب نینوا و هلاکت مسئول بمب‌گذاری گروه تروریستی داعش در شمال الرمادی خبر دادند.
کد خبر : ۲۹۵۹۲۵
صراط: منابع خبری از خنثی شدن حمله انتحاری تروریست‌ها در جنوب نینوا و هلاکت مسئول بمب‌گذاری گروه تروریستی داعش در شمال الرمادی خبر دادند.

 به گزارش شبکه المیادین، عملیات مشترک عراق از خنثی شدن حمله انتحاری تروریست‌ها در جنوب استان نینوا خبر داد. تکفیری‌ها قصد داشتند با چهار دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده به مواضع نیروهای عراقی حمله کنند که در این راه ناکام ماندند.

کشته شدن مسئول بمب‌گذاری داعش در شمال الرمادی

یکی از سرکردگان باندهای تروریستی داعش موسوم به مسئول بمب‌گذاری داعش در منطقه الکرطان در شمال شهر الرمادی مرکز استان الانبار به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش، محمد المصلاوی ملقب به ابوالسبع مسئول بمب‌گذاری گروه تروریستی داعش در منطقه الکرطان در حمله  توپخانه‌ای نیروهای فرماندهی عملیات الانبار به هلاکت رسید.

در این حمله توپخانه‌ای، مخفیگاه تروریست‌ها منهدم شد. علی حسین الفلوجی ملقب به ابوهبه از تروریست‌های ساکن فلوجه هم در حمله نیروهای عملیات الانبار کشته شد.

آزادسازی جاده الصینیه به حدیثه

خبر دیگر این‌که نیروهای سرایاالجهاد از نیروهای داوطلب مردمی عراق امروز پنجشنبه موفق شدند جاده الصینیه به حدیثه در استان صلاح‌‌الدین را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند و خسارت‌ها و تلفات سنگین به آنها وارد کنند.

نیروهای سرایاالجهاد پیشتر نیز حمله تروریست‌های داعشی در ناحیه الصینیه در جنوب بیجی را دفع کردند، داعشی‌ها با سه زره‌پوش و یک بولدوزر بمب‌گذاری شده دست به این حمله زده بودند که در رسیدن به هدف خود شکست خوردند و در نتیجه آن ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند.

کشته شدن شماری از داعشی‌ها در عملیات بغداد

منابع عراقی از موفقیت نیروهای فرماندهی عملیات بغداد در کشتن شماری از تروریست‌های داعشی و تحقق برخی اهداف در چارچوب عملیات الکرمه در شرق الرمادی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فرماندهی عملیات بغداد، لشکر 14 با پیشروی به سمت اهداف تسریم شده در چارچوب منطقه عملیاتی شمال  الکرمه در منطقه الروفه، شماری از تروریست‌ها از جمله ابوطلحه العیساوی و ابوفرح را به هلاکت رساندند.

منبع: تسنیم