۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

تجاوز سفیرسعودی به منشی‌اش +عکس

منابع رسانه ای اعلام کردند که «ابراهیم عبدالرحمن الراسی» سفیر عربستان در رومانی پس از تجاوز به منشی دفتر خود به نام «ایوانا فیلیسکو»، اقدام به خفه کردن و کشتن او کرد.
کد خبر : ۲۹۵۹۳۰
صراط: منابع رسانه ای اعلام کردند که «ابراهیم عبدالرحمن الراسی» سفیر عربستان در رومانی پس از تجاوز به منشی دفتر خود به نام «ایوانا فیلیسکو»، اقدام به خفه کردن و کشتن او کرد.

به گزارش العهد، پایگاه «ای دبلیو دی» از رسوایی سفیر عربستان در رومانی پرده برداشت.

رسوایی سفیرسعودی در رومانی+عکس

بر اساس این گزارش «ابراهیم عبدالرحمن الراسی» سفیر عربستان در کشور رومانی پس از تجاوز به «ایوانا فیلیسکو» ۲۵ ساله منشی دفترش، اقدام به کشتن وی کرد. در پی این اقدام، وزارت خارجه رومانی، سفیر عربستان را احضار کرد.

بر اساس گزارش های اولیه پزشکی قانونی، قربانی در ابتدا مورد آزار جنسی قرار گرفته، سپس به وسیله کمربند او را خفه کرده اند.

جنازه این دختر رومانیایی که دانشجوی پزشکی بوده است، در حالت شناور بر روی آب یک دریاچه در نزدیکی نیروگاه برق کروزاویستی که در حدفاصل ۲۴ کیلومتری بخارست قرار دارد، کشف شده است.

وزارت خارجه رومانی در پی این اقدام ضمن احضار سفیر عربستان، به  وی ۴۸ ساعت مهلت داده است تا رومانی را ترک کنند.

یک مقام رومانیایی در این خصوص گفت: مقامات رومانی از عربستان درخواست کرده اند تا مصونیت این سفیر را لغو کند و آنها بتوانند وی را محاکمه کنند اما مقامات سعودی با این درخواست مخالفت کرده اند.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز یکی از خدمتکاران شاغل در سفارت عربستان در بخارست مورد ضرب و شتم و آزار جنسی قرار گرفته بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
سامان
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۹
۱
ظاهرا این غریزه جنسی در عربستان ارثی است .وتنها به شکم ...... فکر میکنند/.باید درس عبرتی بدهند به این اعراب جاهل دنیاپرست.تحریم باید برای اینها باشد.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۰
متأسفانه همین اینجا در ایران ، برخی سفیران کشورهای عربی و غربی به دختران ایرانی مشغول به کار در سفارتشون تجاوز کردند و هیچ تهمتی یا اخراجی از طرف وزارت امور خارجه نبوده ، درسته واکنش اطلاعات و نیروی انتظامی به افراد (واسته به سفارت های خارجی) متجاوز در فرودگاه تنبیه و تذکر دادند ولی ایکاش حداقل یک هفته در اوین زندانیشون کردند .