۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

با این تیشرت به همه زبان‌ها صحبت کنید+عکس

به تازگی تیشرت‌هایی مخصوص توریست‌ها (تیشرت‌های آیکون اسپیک) تولید شده است که با وجود آن دیگر نیازی به صحبت کردن نخواهید داشت.بنابر این اگر مشکل زبان منطقه مورد نظر بزرگترین دغدغه عدم مسافرت شما است، کافی است این تیشرت را بر تن کرده و از آیکون‌های به کار رفته بر روی این تیشرت آیکون اسپیک بهره مند شوید.
کد خبر : ۲۹۶۰۴۵
صراط: سالانه میلیون‌ها توریست در سراسر جهان مشغول به سفر کردن به کشورهای مختلف هستند. بسیاری از این توریست‌ها به جهت آن که با مشکلی رو به رو نشوند ترجیح می‌دهند به وسیله تورهای مسافرتی به کشورهای مختلف سفر کنند.

به گزارش ویرلن، اما در این بین بسیاری از افراد نیز هستند به تنهایی این کار را انجام می‌دهند. یکی از دغدغه‌هایی که این افراد با آن دست به گریبان هستند عدم توانایی صحبت کردن به زبان آن کشور است؛ به همین جهت باید انگلیسی صحبت کنند. حال تصور کنید مردم آن منطقه نتوانند انگلیسی صحبت کنند بنابر این تکلیف چه خواهد بود؟

به تازگی طراحان لباس، تیشرت خلاقانه‌ای را تولید کرده اند که به وسیله نقش بستن آیکون‌های مختلف امور مهم بر روی آن دیگر نیازی نیست که وقت خود را برای فهماندن یک چیز تلف کنید. کافی است انگشتان خودتان را بر روی یکی از این آیکون‌ها مانند هتل برده تا فرد کمک دهنده بتواند به راحتی منظور شما را متوجه شود.

با این تیشرت به همه زبان‌ها صحبت کنید+عکس

در طراحی این تیشرت سعی شده تا تمامی آیکون‌های مهمی که برای یک مسافرت طولانی مدت نیاز دارید قرار داده شود. از این آیکون‌ها می‌توان به هتل، فرودگاه، غذا و انواع خوراکی‌ها(بستنی، خوراکی تند، نوشیدنی وغیره) اشاره کرد. البته این تمامی ماجرا نیست. این تیشرت جذاب در رنگ‌های مختلف مانند سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد و به تیشرت آیکون اسپیک (Icon Speak Tshirt) معروف شده است.

در حال حاضر 40 آیکون یونیورسال بر روی این تیشرت نقش بسته است. طراحی این آیکون‌ها نیز علاوه بر زیبایی ظاهری، طوری هستند که با یک نگاه می‌توان منظور آن را فهمید. حتی بین این آیکون‌ها مواردی مانند نور ماه، برف، ستاره و منظره ایده آل نیز وجود دارد تا هیچ چیزی را در مسافرت خود از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر لباس‌های پوشیدنی آیکون اسپیک به آدرس iconspeak.world مراجعه کنید.