۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

آزمون: به تیم‌ملی والیبال هم دعوت شدم

سردار آزمون درباره مباحث مختلفی با سایت اسپورت روسیه و سایت باشگاه روستوف صحبت کرد.
کد خبر : ۲۹۶۰۵۶

صراط: سردار آزمون درباره مباحث مختلفی با سایت اسپورت روسیه و سایت باشگاه روستوف صحبت کرد.

به گزارش اسپورت روسیه، سردار آزمون ستاره جوان تیم ملی ایران و روستوف که قبلا در روبین کازان بازی می‌کرد همواره با پیشنهادات زیادی روبرو بوده است ولی ترجیح داده است تا در روستوف بماند.

او درباره نقش خود در تیم ملی ایران به این پایگاه اینترنتی گفت: وظیفه من در تیم ملی ایران گل زدن و حرکت تیم رو به جلو است. هر گاه در تیم ملی ایران بازی کنم تمام تلاش و سعی خودم را می کنم تا بهترین عملکرد را ارائه دهم و بتوانم به ایران کمک کنم تا به گل برسد. اخیرا قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم های قدرتمندی هم گروه شده است با این حال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در جام جهانی حاضر باشم. مردم فوتبالدوست در ایران انتظار دارند تا تیم ملی کشورشان را در جام جهانی ببینند و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

ورزشگاه روستوف جایی که سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آن بازی می کنند یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 است. او درباره حضور در رقابت های جام جهانی و بازی در این ورزشگاه گفت: چه کسی می‌داند شاید همین سناریوی جالب رخ دهد. ورزشگاه روستوف خانه من است و من اینجا را به خوبی می‌شناسم و این خیلی خوب خواهد بود تا در جام جهانی در این ورزشگاه به میدان بروم.

به گزارش ایسنا، او درباره پیشنهادات خود در ابتدای فصل و ماندنش در این تیم گفت: زیر نظر قربان بردیف همواره در حال پیشرفت بوده ام و این شرایط را دوست دارم. از شرایط خود در روستوف رضایت دارم و دوست دارم تا زمان جام جهانی روسیه در این تیم بمانم. علاوه بر آن روستوف این فصل تیم قدرتمندی بست و این هم یکی دیگر از دلایلی بود که در این تیم ماندم و می‌بینید که در صدر جدول لیگ روسیه قرار داریم که لیگی سخت و فشرده‌ای است.

او درباره محبوبیت خود درایران گفت: این طبیعی است. مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و بازیکنانی که در تیم ملی کشورشان بازی می کنند از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار هستند.

آزمون بازیکن مورد علاقه خود را نیز ابراهیموویچ معرفی کرد و گفت: زلاتان الگوی فوتبالی من است. من حرکاتی که او در زمین انجام می دهد را دوست دارم به همین خاطر الگوی فوتبالی من است.

سردار درباره ورزش مورد علاقه خود غیر از فوتبال هم گفت: جایی زندگی کردم و بزرگ شدم که والیبال نیز در آنجا مورد توجه است. من حتی به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شدم و والیبال را جدی گرفته بودم ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا فوتبال را انتخاب کنم.

مهاجم ایرانی درباره یادگیری زبان روسی گفت: واقعا زبان سختی برای یادگیری است ولی می توانم یک سری چیزها را متوجه شوم و حتی چیزهایی را نیز بر زبان بیاورم ولی واقعا زبان سختی است و مشکل دارم.

سردار آزمون درباره مقایسه خود با لیونل مسی که در ایران لقب او شده است، گفت: نمی دانم این لقب از کجا برای من آمد. من کجا مسی کجا. ما بازیکنان متفاوتی هستیم و من اصلا ویژگی های او را ندارم و اصلا هم از این لقب خوشم نمی آید و دوست ندارم با او مقایسه شوم.