۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

توضیح درباره تعرفه‌های دور دوم انتخابات

سخنگوی وزارت کشور از اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل خبر داد.
کد خبر : ۲۹۶۰۶۲
صراط: سخنگوی وزارت کشور از اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل خبر داد.

به گزارش فارس از ستاد انتخابات کشور حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور امروز ظهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای دور دوم انتخابات مجلس 17 میلیون واجد شرایط رای دادن هستند،‌ گفت: ستاد انتخابات کشور حدود 19 میلیون تعرفه به چاپ رسانید که برای هر کدام از از 21 استان که انتخابات در آن برگزار می‌شود رنگ تعرفه‌ها از یکدیگر متمایز است و امکان تخلف را به صفر می‌رساند.

وی افزود: تعرفه‌های دوره قبل را نمی‌توان برای مرحله دوم مورد استفاده قرار داد. همچنین در تمام شعب اخذ رای نماینده فرماندار، کاندیدها، شورای نگهبان و هیأت نظارت نسبت به نظارت و حسن اجرای انتخابات حضور دارند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی معاون امنیتی این وزارتخانه در جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به گزارشی که آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور ارائه کردند در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد و تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.